<strong><em>Listy zadań zdają się nie mieć końca, a Tobie brakuje koncentracji?</em></strong>
Przeczytasz w 2 minuty

Listy zadań zdają się nie mieć końca, a Tobie brakuje koncentracji?

Żyjemy w wyjątkowo pracowitych czasach. Odczuwają to zwłaszcza kobiety obarczonych wieloma codziennymi zadaniami i osoby z pokolenia milenialsów! Bez względu na to, czy jesteś rodzicem, żoną, mężem, przedsiębiorcą, sportowcem czy studentem – liczne obowiązki generują napięcia, które mogą prowadzić do psychicznego i fizycznego przemęczenia[1]. A kiedy przytłaczają nas stres i zmęczenie trudniej nam się skoncentrować i czujemy się emocjonalnie wycieńczeni.
To częsta sytuacja, problemów z koncentracją i pamięcią doświadcza 1 na 5 kobiet z pokolenia milenialsów w wieku 25-40 lat[2].

Właśnie dlatego Nutrilite™, wiodąca na świecie marka witamin i suplementów[3], opracowała nowe produkty z myślą o wsparciu milenialsów w ich zabieganym życiu. Be Focused jest już trzecim produktem z nowej linii suplementów, który dzięki wspaniałemu smakowi i wygodnej formule żelków[4] można bezproblemowo włączyć w codzienną dietę. Suplement łączy w sobie podstawowe substancje odżywcze ze starannie dobranymi składnikami. Jest smaczny i, co najważniejsze,  pozwala w łatwy sposób zachować koncentrację przy szaleńczym tempie życia.

Produkt jest efektem osiągnięć i doświadczeń zdobywanych przez Nutrilite™
na przestrzeni
85 lat  – godną zaufania markę, która idealnie łączy ze sobą zdobycze nauki i siły natury, a przede wszystkim nieprzerwanie pracuje nad tym, by jej suplementy spełniały najwyższe standardy, dbając na każdym etapie o jakość składników i bezpieczeństwo. Be Focused został wzbogacony wyciągiem z guarany pochodzącej z partnerskiej farmy Nutrilite™ w Brazylii,
jak również w witaminy B6 i B12, wspierające prawidłową pracę układu nerwowego oraz funkcje psychologiczne. A jeżeli, tak jak w tym przypadku, Nutrilite™ nie może wyprodukować suplementów diety we własnych zakładach, marka zapewnia, że współpracujący z nią producenci przestrzegają rygorystycznych standardów produkcyjnych i praktyk monitorowania pochodzenia składników. 

Nutrilite™ Be Focused

W dzisiejszych czasach stres i przemęczenie towarzyszą nam na każdym kroku,
co może prowadzić do zaburzeń koncentracji
i pamięci. Do usprawnienia funkcji poznawczych
i ustabilizowania nastroju możemy potrzebować dodatkowego wsparcia. Trudno wyobrazić sobie lepsze rozwiązanie niż pyszny suplement
w wygodnej postaci żelków.

Nutrilite™ Be Focused to żelki o smaku owoców tropikalnych i pomarańczy[5],które aktywne kobiety i milenialsi mogą przyjmować
w każdym miejscu i o każdej porze!

Suplement zawiera:

  • Witaminy B6 i B12 –wspomagające prawidłową pracę układu nerwowego 
  • Guaranę – pozwalającą utrzymać pamięć i koncentrację, a równocześnie wspomagającą prawidłowe działanie funkcji poznawczych.  

Postać: opakowanie zawierające 60 żelków

Zalecane dawkowanie: 2 żelki dziennie

Cena: 122 zł

Droga milenialsów z produktami Nutrilite™, która rozpoczęła się wraz z Less Stress, More Yes, Immuno i Be Focused, nigdy się nie kończy…
Śledź nasze nowości i zachowaj koncentrację!

#NutriliteForYou

#NutriliteBeFocused

#NutriliteMillennial


[1] 67% mam z pokolenia milenialsów wraca do pracy po urodzeniu dziecka (Źródło: Badanie żywieniowe Nutrition U&A study GIM, N=289 kobiet w wieku 28-38 lat posiadających dzieci, z Włoch, Polski i Ukrainy, 2020), a 61% mam z pokolenia milenialsów przyjmuje codziennie suplementy diety dla wsparcia ogólnej kondycji zdrowotnej i uzupełnienia niedoborów żywieniowych w diecie (Źródło: Badanie żywieniowe Nutrition U&A study GIM, N=289 kobiet w wieku 28-38 lat posiadających dzieci, z Włoch, Polski i Ukrainy, 2020)

[2] Źródło: Amway Brand Tracking Top 15 Health concerns EU + ANZ, badanie marki dotyczące najważniejszych 15 problemów zdrowotnych, UE + Australia i Nowa Zelandia, kobiety z pokolenia milenialsów, 2021.

[3]Źródło: Euromonitor International Limited; kategoria witamin i suplementów diety, % wartość sprzedaży detalicznej, dane za 2020 r.

[4] Postać żelków zwiększa intencję zakupową aż do 82% (Źródło: Ilościowe badanie konceptu i wspólne analizy, Włochy i Polska, kwiecień 2021 r., 300 respondentek: kobiety w wieku 20-39 lat, 50% posiadających dzieci)

[5] Postać żelków zwiększa intencję zakupową aż do 82% (Źródło: Ilościowe badanie konceptu i wspólne analizy, Włochy i Polska, kwiecień 2021 r., 300 respondentek: kobiety w wieku 20-39 lat, 50% posiadających dzieci)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.