właścicielka Francuskiej Werandy. Z urodzenia Legniczanka, swoje pierwsze studenckie i zawodowe lata spędziła w „zawsze pięknym i pociągającym” Wrocławiu. W ślad za karierą, po skończeniu 25 lat na długi okres czasu przeprowadza się do Poznania, do miasta które – jak często powtarza – zapada głęboko w pamięć i w szczególny sposób potrafi udzielić lekcji gospodarności oraz życiowej pokory. Po tym okresie został dom, mąż oraz pakiet ciekawych znajomości, które trwają do dziś, nawet po kilkuletniej przeprowadzce do Warszawy. Nie mniej jednak to właśnie Stolica „skradła jej serce”. Nostalgia do przedwojennych czasów Warszawy ale i Europy obudziła w niej nowe pasje i zainteresowania, które w inspirujący sposób przekłada na dzisiejszą pracę i profil swojej firmy. Wg niej, Warszawa i ludzie ją budujący tworzą magię, która pobudza i inspiruje do tworzenia. Tutaj – powtarza – czuję się, że mogę dosłownie wszystko. Absolwentka Wyższej Szkoły Biznesu National Louis University w Nowym Sączu o kierunku zarządzanie strategiczne. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie na stanowiskach managerskich w branży FMCG rozpoczęła w 1998 roku w Jeronimo Martins Dystrybucja -Biedronka- na stanowisku Kierownika Regionu odpowiedzialnego za proces i realizację otwarcia nowych placówek i kontynuowała ją jako Manager Zarządzający regionem z ponad setką podległych pracowników. Doświadczenie w handlu spożywczym w okresie największych przemian rynkowych uczyniło z niej zahartowanego i skutecznego managera, który do dziś wie jak osiągnąć zamierzony cel. To był także doskonały wstęp do późniejszej pracy Trenera Sprzedaży i HRowca w usługach dla MiŚP. Z branżą wyposażenia wnętrz związana od 2008 roku, z czego największym jak dotąd sukcesem jest stworzenie popularnej marki wnętrzarskiej o zasięgu ogólnopolskim Francuska Weranda oraz jednego z największych w Polsce branżowych sklepów internetowych.
Głosy można oddawać wysyłając SMS: