„Mama Focus – odkryj swoją moc” to kampania polskiej, odzieżowej marki OKEE, skierowana do młodych mam, mająca na celu promowanie zdrowego stylu życia, dobrego samopoczucia i kobiecej tożsamości. Kampania stawia w centrum KOBIETĘ. Inicjatywą tą marka OKEE pragnie inspirować mamy do odkrywania swojej wewnętrznej siły, jednocześnie podkreślając potrzebę troski o siebie i swoje zdrowie.
Bycie matką to wyjątkowy etap w życiu każdej kobiety, który często wiąże się z wieloma wyzwaniami. Często kobiety całkowicie poświęcają się dzieciom, zapominając o sobie. Chcemy pokazać młodym mamom, że macierzyństwo to także możliwości, a nie tylko ograniczenia. Kiedy zostałam mamą, założyłam markę OKEE – mówi Marlena Szydłowska, założycielka i współwłaścicielka marki OKEE.
Kampanią „Mama Focus” chcemy wspierać, inspirować, a także przypomnieć mamom o tym, że ich potrzeby są równie ważne – dodaje.
Cykl spotkań online – rozmowy kobiet o kobietach
W ramach kampanii odbędzie się seria spotkań online na żywo. W rozmowach wezmą udział kobiety, specjalistki, działaczki, które podzielą się swoim doświadczeniem, opowiedzą o działaniach na rzecz pomocy kobietom w trudnych początkach macierzyństwa oraz podpowiedzą, jak mogą sobie z nimi radzić. Nie zabraknie historii inspirujących kobiet, które są dowodem na to, że macierzyństwo może stymulować do rozwoju i motywować do działania.
Kiedy kobiety się łączą i wymieniają doświadczeniami, świat wokół się zmienia. Niewytłumaczalna zwykła, a zarazem magiczna przestrzeń, która powstaje w kręgu jest początkiem ponownego zjednoczenia kobiet. Odkrywamy, że nie jesteśmy same i mamy odwagę stawać w swojej prawdzie i ruszać do życia pełnią mocy. Marzę o tym, by spotkania w ramach “Mama Focus” były dla kobiet właśnie źródłem inspiracji i mocy! – opowiada Marta Duczman, human design i life coach, założycielka społeczności Krąg Kobiet Warszawa.
Harmonogram spotkań od 10 lipca dostępny będzie dla zainteresowanych na stronie: www.okee.com.pl.
11 lipca (wtorek) | 20:00-20:45 | Joanna Gacek-Sroka | Mama w biznesie – Jak połączyć rolę mamy i bizneswoman? |
14 lipca (piątek) | 20:00-20:45 | Aleksandra Stencel | Mama nie jest sama – Rola wioski/społeczności w wychowaniu dziecka |
18 lipca (wtorek) | 20:00-20:45 | Aleksandra Kozera | Mama wraca do pracy |
21 lipca (piątek) | 20:00-20:45 | Anna Machowina | Mamy adaptacja do żłobka i przedszkola |
25 lipca (wtorek) | 20:00-20:45 | Kasia Sałek (yvette jewelry) | Spełniona Mama – jak realizować swoje pasje i rozwijać biznes? |
28 lipca (piątek) | 20:00-20:45 | Agnieszka Dąbrowska – Jedynak | Definiowanie kobiecości w macierzyństwie |
1 sierpnia (wtorek) | 20:00-20:45 | Marta Duczman | Kobieca Moc – Czym jest i jaka jest rola kręgów kobiet w łączeniu się z nią? |
4 sierpnia (piątek) | 20:00-20:45 | Klaudia Oleksak | Co znaczy być świadomą kobietą? |
8 sierpnia (wtorek) | 20:00-20:45 | Adrianna Krynicka (Kosmetomama) | Pielęgnacja zabieganej mamy |
Kolekcja inspirowana obrazami Agaty Sołygi
OKEE wprowadziło także dedykowaną kampanii, unikatową kolekcję ubrań. We współpracy z warszawską artystką Agatą Sołygą MUSKĄ, powstał przepiękny print będący połączeniem obrazów malarki. Kolekcja nie tylko podkreśla piękno i delikatny kobiecy charakter, ale również artystyczną i kreatywną stronę bycia kobietą. W kolekcji znajdą się wiskozowe przewiewne kimona, stylowe szorty, t-shirty i ultrakobiece sukienki. Wszystkie elementy kolekcji są tak zaprojektowane, aby pasowały do każdej kobiety, o każdej figurze i potrzebach, również dla mamy karmiącej.
Kolekcja będzie dostępna w sprzedaży od 10 lipca w sklepie internetowym www.okee.com.pl.