„MaxxiMUM możliwości” to hasło wiosennej odsłony kampanii robotów kuchennych marki Bosch. Działania akcji, która potrwa od 6.03 do 06.05.2015 r., skupiają się wokół promocji konsumenckiej, billboardów sponsorskich w TV, obecności reklamowej w prasie i w Internecie, a także działaniach eCommerce.
Zima Wasza, wiosna nasza !
W ramach akcji przewidziana jest kampania prasowa w najpoczytniejszych tytułach premium kulinarnych, kobiecych i life style`owych np.: Elle, Pani, Kukbuk, Usta, Claudia, Olivia, Zwierciadło, Kuchnia i inne. Działania w prasie będą wspierane przez aktywności w Internecie na wp.pl oraz na portalach kulinarnych lifestylowych i porównywarkach cenowych. Ponadto, kampanii będzie towarzyszył konkurs konsumencki. Akcję uzupełnią materiały POS informujące o promocji np. ulotki, naklejki, plakaty. A to jeszcze nie wszystko! Kolejnym działaniem w ramach kampanii jest specjalna promocja konsumencka pod hasłem „Robot Bosch”. Co należyzrobić, aby dołączyć do wiosennej zabawy marki Bosch? To proste, wystarczy kupić robot kuchenny z linii MUMXL lub MUM5, zarejestrować zakup i odebrać wiosenny zestaw akcesoriów TastyMoments 5w1 m.in. z funkcją: blendera, młynka i rozdrabniacza. Tak wyposażeni będziemy gotowi na kulinarny, wiosenny zawrót głowy.
Modele objęte promocją „Roboty Bosch”:
MUMXL40G
MUMXL20C
MUMXL10T
oraz
MUM55761
MUM57860
MUM56Z40
MUM54251
MUM54240
MUM54920
MUM54720
MUM54420
MUM52131
MUM52120
Materiały POS przygotowała Agencja 3m.
Za zakup mediów odpowiadała Agencja Insignia.
Więcej informacji o kampanii dostępnych jest na stronie: www.bosch-home.pl
Zapraszamy do nowo otwartego Centrum Domowych Inspiracji, znajdującego się w siedzibie firmy BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego przy Al. Jerozolimskich 183 w Warszawie. Salon ekspozycyjny marki Bosch to doskonała okazja do zapoznania się z najnowszą ofertą produktową marki, którą wyróżnia funkcjonalność i jakość w każdym detalu. Więcej informacji nt. Centrum Domowych Inspiracji na stronie http://www.bosch-home.pl/centrum-domowych-inspiracji.html