Istniejąca od ponad dwudziestu lat na rynku polska marka odzieżowa QUIOSQUE, dynamicznie się rozwija i dociera do coraz większej liczby klientów. Dowodem na to jest kolejny nowootwarty salon, tym razem w Legionowie. To 111 lokalizacja w portfolio marki, a na 2015 rok, zaplanowano jeszcze kilka nowych otwarć.
QUIOSQUE to firma od wielu lat proponująca swoim klientkom ubrania, które dzięki połączeniu ponadczasowej elegancji z elementami nowoczesności, sprawdzają się zarówno podczas oficjalnej uroczystości jak i rodzinnego spotkania. Uniwersalność kolekcji QUIOSQUE sprawia, że firma ma grono zaufanych klientek, do których, od teraz, będą mogły dołączyć także mieszkanki Legionowa. To pierwszy salon QUIOSQUE otwarty w tym mieście.
O wybraniu Legionowa na miejsce otwarcia kolejnego salonu zadecydowało wiele czynników. Przede wszystkim jest to duże miasto, szóste pod względem wielkości w województwie Mazowieckim. Co więcej, uważamy, że Legionowo to miejsce z ogromnym potencjałem i zapotrzebowaniem na modę dlatego zdecydowalismy się na otwarcie kolejnego sklepu właśnie tam. Warto dodać, że to już 111 salon naszej marki w Polsce. Wierzymy, że mieszkanki Legionowa zakochają się w QUIOSQUE i będą często odwiedzać nasz salon – mówi Aleksanda Posiadła, Manager ds. Ekspansji QUIOSQUE.
Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko ale i swobodnie w ciągu dnia, czy to w pracy czy poza nią. Marka stawia szczególny nacisk na dobrą jakość materiałów oraz wygodę podczas noszenia ubrań. QUIOSQUE zawsze dba o najwyższą jakość swoich ubrań i dlatego aż 70% kolekcji jest szyte w polskich szwalniach.
Salony QUIOSQUE to miejsca, w których dominują jasne i spokojne barwy oraz drewniane wykończenia dzięki czemu, panuje w nich przyjemna, spokojna atmosfera. W każdym z salonów, klientki mogą liczyć na profesjonalną poradę dotyczącą wyboru rozmiaru czy stylizacji.
Salon w Legionowie to kolejny franczyzowy sklep tej marki. Do końca tego roku, QUIOSQUE planuje otwarcie co najmniej dziesięciu kolejnych. Aby zostać franczyzobiorcą należy posiadać lokal nie mniejszy niż 100 m2 i nie większy niż 170 m2, w mieście powyżej 500 tysięcy mieszkańców oraz kapitał początkowy wynoszący około 2 500 zł na 1 m2 netto.