W błyskawicznie zmieniającym się świecie, marki modowe muszą nieustannie udoskonalać projekty i wyróżniać się na rynku, aby spełnić oczekiwania konsumentów. Uznanie i renomę już nie budują piękne słowa i obietnice tylko autentyczność i idea skrywająca się za płachtami pięknych tkanin i wachlarzami wzorników. Naprzeciw wymaganiom stanęła polska marka Monnari, której niezmiennym od 25 lat celem jest szerzenie idei ponadczasowego piękna ukrytego w każdej z Nas.
Historia Monnari sięga roku 1998. Od samego początku swojej działalności marka zdobyła rozgłos, dzięki wyjątkowemu podejściu do mody. Projekty podbiły serca pewnych siebie i nowoczesnych kobiet, pragnących wyrazić swoją indywidualność poprzez styl. Monnari docenia kobiecą różnorodność, co od lat odzwierciedla szeroka oferta marki. Asortyment obejmuje całe spektrum ubrań i akcesoriów, które odpowiadają różnym gustom i preferencjom. Każda konstrukcja powstaje z myślą o sylwetkach Polek, dlatego w salonach Monnari pełne stylizacje stworzą Panie noszące rozmiary od 36 po 46. Ta rozmaitość sprawia, że marka jest dostępna dla każdej kobiety chcącej poczuć się wyjątkowo.
Kultywowanie różnorodności jest jedną z niezmiennych misji zespołu projektantów Monnari. Jednak niezbędnym aspektem, który czyni projekt niepowtarzalnym, jest dbałość o najmniejszy detal. Ta szczególna uwaga poświęcana wykończeniom i skrupulatność w procesie tworzenia doceniana jest przez świadome konsumentki. Stawianie nacisku na jakość, oryginalność i estetykę pozwala na stworzenie niepowtarzalnych kolekcji, wpisujących się w najnowsze trendy i spełniających oczekiwania odbiorców. Dbałość o potrzeby klientów stanowi kolejny filar wartości jakimi kieruje się marka. Otwartość na opinie i zmiany oraz zaangażowanie w inicjatywy społeczne pozwala na zbudowanie silnej społeczności wokół marki. Ta osobista relacja z konsumentkami sprawia, że każda z Nich może poczuć się doceniona i niezastąpiona.
Do dziś Monnari kontynuuje swoją misję inspirując kobiety w wyrażaniu siebie i podkreślaniu własnej wyjątkowości. Marka balansuje pomiędzy kultywowaniem tradycji, dbając o najmniejszy szczegół projektów, jednocześnie idzie z biegiem czasu, komponując ponadczasową, wielowymiarową szafę czy działając na rzecz społeczności. Jedno jest pewne – w obliczu szalonego tempa zmieniających się trendów, Monnari wyznaje zasadę „bycie sobą nigdy nie wyjdzie z mody”.