QUIOSQUE konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży. Na mapie sklepów pojawił się nowy salon w Szczytnie. Jest to sklep franczyzowy. Lokal ma powierzchnię 101 m2. Mieści się w Galerii Jurand.
Zgodnie z przyjęta strategią salony QUIOSQUE powstają przede wszystkim w mniejszych galeriach handlowych. Dzięki temu możemy być bliżej naszych Klientek. Widzimy, że chętniej robią zakupy w sklepach zlokalizowanych blisko ich miejsca zamieszkania, w salonach które znają. W Szczytnie podejmujemy współpracę z nowym partnerem. W rejonie jest mało naszych sklepów, a Szczytno jest miastem z dużym potencjałem.– mówi Małgorzata Larwa, Manager ds. Ekspansji
QUIOSQUE nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia – w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież w rozmiarach od 36 do 46, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.
Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z QUIOSQUE należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m2, w mieście powyżej 30 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 000zł do 2 500zł netto na 1m2.