Antystresowe mandarynki, pole do gry w minigolfa, miód dla testujących najnowszy Paczkomat, pełna leżaków strefa chillout wokół palmy – na terenie MTP odbyło się 6. święto branży e-commerce, Targi eHandlu.
25 lutego w Poznaniu spotkało się prawie 100 wystawców i ponad 1500 zwiedzających. Największe wydarzenie dla branży e-commerce to okazja do tysięcy rozmów, uścisków i spotkań w sympatycznej atmosferze, której sprzyjała pełna leżaków strefa chillout wokół palmy.
Wystawcy przygotowali dla zwiedzających wiele niespodzianek – oprócz rabatów m.in. przy stoisku TrafficTrends można było zagrać w minigolfa, a na osoby, które testowały najnowszy Paczkomat po zeskanowaniu QR Kodu czekały słodkie niespodzianki w postaci… słoiczków miodu.
Na Targach eHandlu powitaliśmy też kilku bardzo ciekawych wystawców-debiutantów takich marek jak: Raben Group, Dotpay, DPD czy Komputronik.
Oprócz networkingu zwiedzający mogli pogłębić wiedzę z e-commerce podczas prezentacji. Sale wykładowe pękały zresztą w szwach. Poza wystąpieniami firm będących wystawcami VI Targów usłyszeć można było przedstawicieli firm współpracujących z Fundacją Polak 2.0 przy projekcie “Profesjonalista w Handlu”.
O targach powiedzieli:
„Kolejna VI edycja targów, w których regularnie bierzemy udział od 2 lat, w pełni spełniła nasze oczekiwania. Duża ilość kontaktów biznesowych i rozmów z potencjalnymi Klientami bez wątpienia przełoży się na realne zamówienia oraz wzmocnienie naszej marki na rynku. Fajne miejsce, atmosfera i organizacja” – mówi Rafał Stępniewski, Rzetelnyregulamin.pl.
„Targi eHandlu to idealne miejsce dla młodego projektu aby zaistnieć w świadomości środowiska ecommerce. Takim projektem jest portal GdzieObejrze.pl – pierwszy serwis lokalizujący produkty, który skupia zarówno sklepy jak internetowe jak i stacjonarne. Już dziś mogę śmiało powiedzieć, że udział w targach przyniósł nam wymierne korzyści. Nie możemy doczekać się kolejnej edycji targów” – mówi Mateusz Makulec, GdzieObejrze.pl.
„VI Targi eHandlu umocniły moje poczucie, że polski ecommerce zmierza w stronę profesjonalizacji – co widać po liczbie osób zainteresowanych prezentacjami z zakresu analityki internetowej, innowacyjnych narzędzi i platform czy social media. Dobrze, że spotkania środowiska polskiego ecommerce to nie tylko możliwość pozyskania klientów i integracji branży, ale także zastrzyk porządnej wiedzy” – Mateusz Dałek, Conversion.
Więcej na temat minionej edycji targów oraz nadchodzących wydarzeniach znajdziecie TUTAJ.