Artistry Studio™ zabiera nas w niezapomnianą podróż do jednego z najbardziej dynamicznych miast świata, gdzie nowoczesność łączy się z tradycją. Zapraszamy na spotkanie z wyjątkowymi produktami z kolekcji Tokyo Edition.
Artistry Studio™ zdążyło już odwiedzić roziskrzony światłem Nowy Jork, szykowne ulice Paryża i odważne wybrzeża Bangkoku. Teraz przyszedł czas na inspiracje tokijską krainą czarów!
Produkty Artistry Studio™ Tokyo Edition
Czwarta edycja produktów do makijażu marki Artistry Studio™ jest inspirowana drzewami kwitnącej wiśni, tradycyjnymi japońskimi rytuałami i barwnym nurtem kultury kawaii.
Od oszałamiających brwi, pokrytych kolorowym żelem ust po wszechstronny, kompaktowy puder w kamieniu. Tokyo to kolekcja dla dynamicznych kobiet, która zapewnia świetną zabawę i uroczy wygląd.
Zestaw do powiek i ust 181,00 PLN
Wielofunkcyjne paletki w stylu kawaii to dziesięć modnych cieni do powiek zarówno
w jaśniejszych, jak i ciemniejszych tonacjach z efektem matowym, perłowym lub brokatowym. Eksperymentuj. Dobierz kontrastujące kolory. Wypróbuj je osobno lub nakładaj warstwami, aby stworzyć własny, niepowtarzalny makijaż. Dostępna w wersjach Kabuki Glam i Kabuki Pop.
Product Silo: Artistry Studio Tokyo Edition Eye & Lip Beauty Box – Kabuki Pop Product Silo: Artistry Studio Tokyo Edition Eye & Lip Beauty Box – Kabuki Glam
Korygujący puder w kamieniu 181,00 PLN
Wszechstronny, szybki w nakładaniu zestaw korygujący w kompakcie zawiera odcienie, które możesz stosować indywidualnie wg potrzeb: zielony zniweluje zaczerwienienia, a liliowy lub brzoskwiniowy przywrócą skórze blask. Na końcu kremowo-pudrowy podkład wyrówna koloryt skóry na całej twarzy. Zestaw dostępny w pięciu odcieniach, od Shibuya Light po Shibuya Deep, do każdej tonacji skóry.
OH-SO-CHEEKY Róż do policzków 102,00 PLN
Sypki róż do policzków łatwo się rozprowadza i zapewnia naturalny wygląd cery. Aplikator pozostawia delikatną warstwę koloru oraz nadaje skórze subtelny blask. Dostępny w odcieniach Kimono Coral, Kimono Nude lub Kimono Pink.
Mgiełka do ciała 108,00 PLN
Ta inspirowana japońskimi ogrodami mgiełka do włosów i ciała pozostawia na skórze delikatny zapach. Poprawia nastrój, pobudza zmysły i daje wspaniałe uczucie odświeżenia. Wzbogacona wodą źródlaną, wodą kwiatu lotosu i ekstraktem z zielonej herbaty formuła zapewnia doskonałe nawilżenie przez cały dzień. Produkt dostępny w dwóch zapachach: Sweet Sakura lub cytrusowym Refreshing Yuzu.
Kredka do brwi 121,00 PLN
Kredka do brwi umożliwia uzyskanie długo utrzymującego się efektu. Precyzyjny aplikator wypełnia i rozczesuje brwi, nadając im naturalny, wyrazisty wygląd. Ząbkowana końcówka umożliwia aplikację metodą imitującą naturalne włoski. Makijaż utrzymuje się przez 12 godzin. Dostępny w odcieniach Ginza Chai Latte lub Ginza Cocoa.
Błyszczyk powiększający usta 96,00 PLN
Żelowa formuła optycznie powiększa usta i nadaje im oryginalny kolor. Dzięki nawilżającym
i ujędrniającym składnikom zapewnia uczucie długotrwałego nawilżenia. Błyszczyk można też nałożyć na policzki i rozetrzeć opuszkami palców. Dostępna w odcieniach Sakura i Persimmon.
OH-SO-COLORFUL Tusz do rzęs 121,00 PLN
Tusz do rzęs, który zapewni efekt niezwykłych oczu w stylu anime. Ta wszechstronna mascara pogrubia rzęsy o 143% i sprawia, że stają się jeszcze bardziej wyraziste. Dostępna w odcieniu Harajuku Brown ze złotym połyskiem lub Harajuku Blue.
Opakowania i produkty kolekcji Artistry Studio™ Tokyo Edition ozdabiają barwne rysunki Rumi Kuraji. Artystka tak mówi o pracy nad tym projektem: „Uwielbiam makijaż i kosmetyki.
W przeszłości chciałam nawet zostać makijażystką. Kiedy patrzę na moje projekty na produktach i opakowaniach Artistry Studio™ czuję, że spełniło się moje marzenie”.
Limitowana kolekcja Artistry Studio™ Tokyo Edition będzie dostępna od 24 lutego 2020 roku, do wyczerpania zapasów.
Marka Artistry™
Artistry™ to numer 1 na świecie wśród marek produktów kosmetycznych premium dostępnych
w sprzedaży bezpośredniej. Stworzona w 1958 roku, dziś w swojej ofercie posiada produkty pielęgnacyjne, produkty do makijażu oraz holistyczne rozwiązania kosmetyczne bogate w naturalne składniki, udoskonalone dzięki zdobyczom nauki i dostosowane do indywidualnych potrzeb każdej kobiety. Wyjątkowe formuły i technologie kosmetyczne to efekt globalnych działań badawczo-rozwojowych oraz wysiłków na rzecz zapewnienia jakości, podejmowanych przez sieć ponad 900 naukowców i lekarzy-specjalistów zdrowej skóry z wiodących uniwersytetów na całym świecie. Aby opracować rozwiązania produktowe dostosowane do unikalnych potrzeb każdej klientki, marka przeprowadziła analizy skóry twarzy ponad 32 000 kobiet. Produkty Artistry™ są sprzedawane za pośrednictwem Przedsiębiorców Amway w pond 50 krajach i terytoriach na całym świecie.
Amway
Amway to warta 8,6 mld USD firma sprzedaży bezpośredniej, z siedzibą w Ada, w stanie Michigan, USA. Wśród bestsellerów Amway można wymienić: witaminy, minerały i suplementy diety Nutrilite™, produkty pielęgnacyjne Artistry™, system uzdatniania wody eSpring™ oraz napoje energetyczne XS™. Wszystkie produkty są sprzedawane wyłącznie przez Przedsiębiorców Amway. Zgodnie z rankingiem Direct Selling News Global 100 za 2018 rok, pod względem wyników sprzedaży Amway uplasował się na pierwszym miejscu wśród firm sprzedaży bezpośredniej na całym świecie. Roczne dane sprzedażowe firmy obejmują wpływy ze sprzedaży oraz dochody z pozostałej działalności gospodarczej. Aktualności firmy dostępne są pod linkiem: amwayglobal.com/newsroom.
*Źródło: Euromonitor International Limited; www.euromonitor.com/amway-claims