Polska marka odzieżowa QUIOSQUE nie zwalnia tempa i kontynuuje strategię dynamicznego rozwoju. Tym razem na lokalizację nowego salonu wybrano Jasło. Jest to 113 sklep w portfolio marki, a do końca roku zaplanowano jeszcze kilkanaście nowych otwarć.
Sklep w Jaśle został zaaranżowany według najnowszego konceptu marki QUIOSQUE, w którym dominuje jasna kolorystyka, subtelne, kobiecie elementy zaprojektowane specjalnie z myślą o odwiedzających go klientkach. Znajdziemy tam wiele udogodnień, takich jak większe przebieralnie, w tym jedną dedykowaną dla matki z dzieckiem oraz specjalne miejsce dla osoby towarzyszącej. Sklep zajmuje powierzchnię około 90 m². Umożliwia klientkom komfortowe zakupy.
Galeria Jasło to największe centrum handlowe w tym mieście. Widzimy w nim duży potencjał. Cieszymy się, że mogliśmy dołączyć do grona marek obecnych w tym miejscu. Liczymy na to, że mieszkanki Jasła zechcą zapoznać sie z naszą ofertą i pozostaną z nami na dłużej. Tutaj, podobnie jak w innych salonach Quiosque, panie mogą liczyć na profesjonalną poradę dotyczącą stylizacji czy doboru fasonu – mówi Aleksandra Podsiadła, Manager ds. Ekspansji QUIOSQUE.
Oferta marki QUIOSQUE jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które cenią dobrą jakość materiałów oraz połączenie klasycznej elegancji z aktualnymi trendami i chcą czuć się pięknie i swobodnie niezależnie od okazji.
Salon w Jaśle to kolejny, z zaplanowanych na 2015 rok, sklep marki. Aby zostać franczyzobiorcą QUIOSQUE należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130m2, w mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1000zł do 2 500zł na 1m2 netto.