Play time is back!!! – pokaz letniej kolekcji butów marki Keen CNX w Mivo Kids.
Przeczytasz w 3 minuty

Play time is back!!! – pokaz letniej kolekcji butów marki Keen CNX w Mivo Kids.

Obchodząca swoje 10 urodziny amerykańska marka z Portland  w Polsce znana jest od kilku lat, głównie w kręgach miłośników dosłownie pojmowanego outdooru.  Hasło ( misja) tej niezwykłej marki „Play time is back”, jako outdoor traktuje każde miejsce  bez sufitu: park, patio, plac zabaw, karząc swoim fanom i użytkownikom cieszyć się każdą chwilą spędzoną na wolnym powietrzu.

Aby skutecznie przekonać Polaków do tej idei dystrybutorzy  marki  16.05.2013 zorganizowali pokaz najnowszej, letniej kolekcji Keen CNX na lato 2013 w sklepie Mivo Kids w CH Blue City. Gośćmi spotkania byli licznie przybyli dziennikarze i styliści mediów dziecięcych, modowych i lifestylowych, których organizatorzy chcieli zainteresować propagowaniu idei promowanej przez Keen oraz  zapoznać ich ze szczegółami najnowszej  linii butów.

Nie zabrakło też znanych mam : p. Monika Mrozowska, p. Anna Samusionek, p. Ilona Felicjańskap. Weronika Trittner ( jeszcze nie mama) chętnie wysłuchały informacji na temat innowacyjnych technik zastosowanych w butach na lato dla małych ( i dużych), gwarantujących bezpieczeństwo użytkowania ( toe protection), wygodę, wyprofilowaną podeszwę, ze specjalną antygrzybiczną i chłonącą wilgoć wkładką, o których niezwykle przekonująco opowiadał Adam Bujak, przedstawiciel wyłącznego dystrybutora Keen w Polsce.

Niewątpliwą zaletą kolekcji jest w tym sezonie połączenie wyżej wspomnianych atutów z tym, co pociąga wszystkich: z modą! Buty Keen CNX wyróżniają się bowiem niezwykle wyrazistymi kolorami, zarówno w modelach dla dzieci, jak i dorosłych.

Największą  atrakcją prezentacji była obecność licznej gromadki dzieci, które z chęcią bawiły się w pokaz mody z sandałami Keen i oryginalnymi ubrankami  marki Vippi Design( www.vippi.com .pl).

W modowych stylizacjach pomagały maluchom p. Ewa Żmuda z Maven PR i Irmina Przybyłowska z Businesswoman&Life.

Partnerami prezentacji byli:Mivo www.mivo.pl, Under Armour www.mmsport.com.pl, Klub Tenis & Sky Sporteum www.sporteum.pl, SUSHI www.mobilefashion.pl, biżuteria D’arts www.d-arts.com.pl, GlossyBox www.glossybox.pl,  Tuli http://www.tuli-tuli.pl/pl/,  Pijalnia Czekolady Wedel w Blue City www.wedelpijalnie.pl.

Całą kolekcję butów Keen w Polsce oglądać na www.sklep.keen.pl

foto: Karolina Miszczyk/PRomotion Instytut.

IMG_7756 IMG_7415 IMG_7442 IMG_7477 IMG_7481 IMG_7484 IMG_7485 IMG_7535 IMG_7573 IMG_7576 IMG_7591 IMG_7665 IMG_7693

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.