Zjednoczona Europa otwiera przed polskimi firmami zupełnie nowe perspektywy, ułatwiając im dotarcie z ofertą do ponad 500 mln potencjalnych klientów z państw wspólnoty. Niestety, nie każda firma ma niezbędne zasoby oraz know-how, aby promować swoją ofertę poza krajem – dlatego tez warto zainteresować się inicjatywami, wspierającymi promowanie polskich firm za granicę. Doskonałym przykładem jest przewodnik „Pologne – Partenaire d’Affaires”, którego zadaniem jest przedstawienie francuskim konsumentom możliwości inwestowania w Polsce oraz promocja polskich przedsiębiorstw na tamtejszym rynku.
W tym roku powstaje już druga edycja przewodnika – ta przygotowana przed rokiem cieszyła się ogromnym zainteresowaniem zarówno w Polsce, jak i we Francji, dlatego też naturalnym krokiem było przygotowanie jej kontynuacji. Z założenia, przewodnik zawierał będzie kompleksowe informacje nt. działalności na polskim rynku oraz warunków prowadzenia tu działalności gospodarczej, a także prezentacje polskich firm (i nie tylko), oferujących produkty i usługi idealnie pasujące do specyfiki francuskiego rynku oraz tamtejszych klientów i kontrahentów.
Polak, Francuz – dwa bratanki…
Wyraźnie widać więc, że intencja jego twórców jest zarówno ułatwienie polskim firmom zaistnienia we Francji a francuskim – inwestowania w Polsce, jak i pomoc w nawiązaniu współpracy przedsiębiorstwom z obu tych krajów (współpracy, która może być realizowana zarówno nad Wisła i Sekwaną, jak i we wszystkich innych krajach Europy).
Dlatego też w opracowaniu znajdą się m.in. szczegółowe informacje o obowiązujących w Polsce przepisach oraz procedurach zakładania i funkcjonowania firm, porady dot. kluczowych regulacji prawnych i podatkowych, kwestie związane z ubezpieczeniami społecznymi, zamówieniami publicznymi, zatrudnianiu obcokrajowców oraz kupowaniem i budowaniem nieruchomości.
W założeniu poradnik Pologne–Partenaire d’Affaires ma być więc m.in. kompleksowy vademecum zagranicznego przedsiębiorcy, które w pierwszej kolejności zachęci go do inwestowania w naszym kraju i nawiązania współpracy z polskimi firmami, a dodatkowo dostarczy mu wszelkie niezbędne do działania w Polsce informacje.
Promocja firm i regionów
Jednocześnie poradnik będzie prezentował oferty polskich przedsiębiorców (zainteresowanych promocją swoich usług i towarów we Francji) oraz miast, gmin, specjalnych stref ekonomicznych, a także innych podmiotów chcących zachęcić francuskich biznesmenów do zainwestowania w Polsce. Ubiegłoroczna edycja pokazała, że zainteresowanie francuskich firm tymi informacjami było ogromne – twórcy poradnika liczą, że w tym roku uda się dotrzeć z nim do jeszcze większej liczby potencjalnych kontrahentów z nad Sekwany.
Dodajmy, że przewodnik będzie dystrybuowany zarówno w wersji drukowanej, jak i elektronicznej – m.in. we francuskich oraz polskich instytucjach wspierających wymianę handlową, na konferencjach, spotkaniach branżowych i w Internecie. Co ważne, publikacja uzyskała oficjalny patronat Ministerstwa Gospodarki oraz Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej.
Zaprezentuj się w poradniku!
Gorąco zachęcamy do umieszczenia w niej prezentacji swojej firmy, instytucji lub regionu – to naprawdę unikalne opracowanie, umożliwiające dotarcie z ofertą do starannie wyselekcjonowanych, zainteresowanych współpracą kontrahentów z jednego z najbardziej aktywnych i zróżnicowanych rynków Unii Europejskiej. To również wspaniałą okazja do nawiązania owocnej kooperacji z inwestorami i kontrahentami z Francji i wspólnego działania zarówno na rynkach lokalnych, jak i w całej UE.
Aby uzyskać szczegółowe informacje o zasadach publikacji, prosimy o kontakt: contact@groupespro.com lub tel. +48 536 767 295