Trwają zapisy na III edycję Gift Show Poland – największych targów branży upominkowej w Polsce. Wydarzenie odbędzie się w dniach 26-28 maja br. w warszawskim Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska, które znajduje się przy ul. Marsa 56c. Na przedsiębiorców będą czekały liczne atrakcje – wśród propozycji nie zabraknie konkursów, a także wartościowych konferencji i prezentacji.
Priorytetem dla organizatorów targów Gift Show Poland jest spełnienie oczekiwań odwiedzających, jak również wystawców. Właśnie dlatego co roku na uczestników wydarzenia czeka rzetelna dawka merytorycznej wiedzy i przygotowane specjalnie atrakcje.
Konkurs dla wystawców
Podczas tegorocznego wydarzenia, z myślą o wystawcach z kraju i zagranicy, po raz trzeci odbędzie się konkurs The Best Gift of the Year 2017. Organizatorem konkursu jest magazyn branżowy scann.R przy aktywnym współudziale Międzynarodowych Targów Polska Sp. z.o.o. oraz firmy Pol-Chin. Do udziału w konkursie może się zgłosić każda firma, która uczestniczy w wydarzeniu. Wystarczy zgłosić produkt do oznakowanego punktu na hali targowej. Dla firm, które podczas targów będą wystawcami oraz dla członków Polskiego Stowarzyszenia Branży Prezentowej udział w konkursie jest bezpłatny. Nagrody zostaną przyznane w czterech kategoriach: najlepszy produkt dla każdego, najlepszy produkt do biura, najbardziej kreatywny pomysł oraz najpopularniejszy produkt. Nagrody najlepszym produktom przyznają eksperci z branży, zostanie także przyznana nagroda od publiczności.
Konferencje i prezentacje
Firmy, które nie planują uczestniczyć w wydarzeniu jako wystawca, mogą wziąć udział w licznie przygotowanych konferencjach oraz prezentacjach. Na szczególną uwagę zasługuje Prezentacja Branży Zabawkarskiej, która odbędzie się pierwszego dnia targów o godz. 12.00. Podczas wydarzenia zostaną zaprezentowane m.in. elektroniczne roboty, drony czy lalki interaktywne.
Targi odwiedzają osoby związane z rynkiem, dlatego stanowią okazję do spotkań z obecnymi klientami oraz budowania ich lojalności. To także szansa na zwiększenie rozpoznawalności marki oraz dotarcie z ofertą do potencjalnych klientów. Organizatorzy zapraszają biznes do odwiedzenia tegorocznych targów. Więcej informacji na stronie: www.giftshow.pl.