Marka QUIOSQUE konsekwentnie rozwija sieć salonów partnerskich. W drugiej połowie grudnia otworzyła dwa nowe sklepy franczyzowe: w Myślenicach w Galerii Myślenickiej i w Gnieźnie w Galerii Gniezno. Łącznie w 2017 roku przybyło 16 sklepów QUIOSQUE, z czego 9 to salony franczyzowe, a 7 to sklepy własne.
Salon w Galerii Myślenickiej zajmuje powierzchnię 78 mkw, natomiast sklep w Galerii Gniezno ma 67 mkw.
Jesteśmy dumni z tego, że oba salony otworzyliśmy w kooperacji z nowymi partnerami, którzy zaufali nam i postanowili dołączyć do naszej sieci. Cieszy nas także liczba salonów otwartych w 2017 roku. Na przyszły rok stawiamy sobie równie ambitne cele. Planujemy otwarcie około 20 sklepów, z czego połowę będą stanowiły salony partnerskie. – mówi Aleksandra Podsiadła, Manager ds. Ekspansji QUIOSQUE
QUIOSQUE nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia – w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież w rozmiarach od 34 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.
Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z QUIOSQUE należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m2, w mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 500zł do 2 500zł na 1m2 netto.