27 stycznia w Studio Smolna 8 odbył się pokaz najnowszej kolekcji marki CLARKS wiosna-lato 2016. Feeria radosnych barw, oryginalnych form i pulsujących rytmów wypełniła surową, post-industrialną przestrzeń – położonego na 19. piętrze – loftu, z którego okien rozciągał się imponujący widok na lewobrzeżną część Warszawy. Harmonizująca z charakterem wnętrza prosta minimalistyczna scenografia, zbudowana z kubików i metalowych instalacji, ukazała w świetle reflektorów prawdziwe gwiazdy tego wieczoru – wzory z najnowszej kolekcji kultowej brytyjskiej marki obuwniczej, stanowiące unikatowe połączenie tradycji i nowoczesności. Wśród zaproszonych gości, mających okazję podziwiać kolekcję oraz najgorętsze trendy sezonu, znalazła się kadra menadżerska oraz dziennikarze i styliści czołowych opiniotwórczych magazynów i serwisów internetowych dedykowanych modzie.
W centralnym punkcie ekspozycji na metalowej, fantazyjnie wymodelowanej konstrukcji „unosiły się” wzory o lekkich sportowych sylwetkach, wyposażone w rewolucyjną technologię TRIGENIC.
Oprócz technologicznych nowości zaprezentowane zostały cztery zjawiskowe kolekcje:
ARCHIVE REINVENTED
AUTHENTICALLY CLARKS
MODERN CRAFT
FESTIVAL OF SUMMER
Imprezę uświetnił, poprzedzony wprowadzeniem Aleksandry Szerszeń – szefowej marketingu CLARKS, entuzjastycznie przyjęty, pokaz kolekcji obuwia w choreografii Sylwii Saramonowicz (Face2Face PR). Oryginalne stylizacje autorstwa Gosi Sobiczewskiej (Est by Es) podkreślały wyszukany charakter wzorów damskich i męskich.
Inspiracja stylowym wzornictwem, pionierskimi technologiami i najnowszymi trendami oraz… atmosfera wyśmienitej zabawy towarzyszyły gościom imprezy przez cały wieczór niemalże na każdym kroku.
Marquard: Magdalena Talma, Marlena Stasiak; Agnieszka Pulikowska, milionkobiet.pl;Monika Wilczyńska, Agencja Face2Face PR |
Agora: Agnieszka Rożewska, Monika Kotarska; w środku: Aleksandra Szerszeń, CLARKS |
Marquard: Marlena Stasiak; Filip Niedenthal, Esquire |
Aleksandra Szajewska, Flesz; Marcin Brzeziński, party.pl |
Marcin Brzeziński, party.pl |
Dorota Kapturowska, Adstyle; Aleksandra Szerszeń, CLARKS; Izabela Nowakowska, Interia; Agnieszka Szkurłat, Havas Media |
Agencja Face2Face PR: Aleksandra Szablińska, Sylwia Saramonowicz, Monika Wilczyńska |
LOGO: Magdalena Rosłaniec, Katarzyna Foit; w środku: Monika Wilczyńska, Agencja Face2Face PR |
Agata Żychlińska, Agora; Aleksandra Szerszeń, CLARKS |
Dobrochna Rawicka, dlalejdis.pl |
Aleksandra Szerszeń, CLARKS; Łukasz Sawrasewicz, RMF |
Agencja Face2Face PR: Aleksandra Szablińska, Monika Wilczyńska; Joanna Banakiewicz, Świat Butów |
Dobrochna Rawicka, dlalejdis.pl |
Agata Żychlińska, Agora; Aleksandra Szerszeń, CLARKS |
Pokaz kolekcji obuwia marki CLARKS wiosna-lato 2016 to jedno z najważniejszych wydarzeń rozpoczynającego się sezonu, a zarazem niewyczerpane źródło inspiracji w pasjonującym odkrywaniu NOWOŚCI w świecie mody. Zaprezentowane kolekcje obuwia stanowią bowiem pełną twórczej inwencji syntezę obowiązujących aktualnie trendów oraz… imponującej spuścizny i nieustającej innowacyjności brytyjskiej marki, której myśl technologiczna wybiega daleko w przyszłość.