Relacja z wydarzenia Caprice -premiera kolekcji wiosna/lato 2022

7 kwietnia w luksusowych wnętrzach hotelu Bellotto odbyła się prezentacja kolekcji marki Caprice na sezon wiosna/lato 2022, która jak zawsze cieszyła się sporym zainteresowaniem znanych osobowości ze świata sztuki i telewizji. „Ostatnio modnym trendem jest dopamine dressing, czyli ubieranie, które podnosi nam poziom serotoniny i wpływa na samopoczucie. I tak jest w kolekcji Caprice, w której pojawiają się elementy szaleństwa – kolor, błysk i kamienie. Do mnie najbardziej przemawiają mokasyny, to są klasyki z fajną klamrą, które będę nosić od świtu do nocy, bo są bardzo wygodne. Warto również dodać, że Caprice działa nie tylko w branży mody, ale również angażuje się w działania pomocowe, przekazując modele z najnowszej kolekcji dla matek z Ukrainy. Ja jako ambasadorka marki mocno wspieram tę akcję” – przyznała Ada Fijał. Caprice stawia na ponadczasową klasykę i wpisuje się w obowiązujące trendy. W różnorodnej kolekcji wiosna/lato znajdziemy m.in. botki, obuwie sportowe, mokasyny, baleriny, klapki, sandały i buty na platformie. Zróżnicowana kolorystyka od bieli, pastelowego różu, mięty, beżu, khaki, złota po czerń z całą pewnością spełni oczekiwana wymagających klientek. Podobnie, jak materiały, wśród których dominuje naturalna skóra, zamsz, czy wysokogatunkowa pianka.

„Żyjemy w erze kobiet, a kobiety noszą buty wygodne, bo mają się podobać przede wszystkim sobie. W Caprice mamy pełen przekrój obuwia, a więc wszystko to, czego potrzebuje współczesna kobieta. Caprice to spoko buty do noszenia”- ocenił najnowszą kolekcję Tomasz Jacyków.

„Przyznam, że jestem zauroczona firmą, szczególnie, że dizajn zmienia się na przestrzeni lat. W butach Caprice chodziła moja mama i ja, kiedy byłam jeszcze nastolatką. Zbliża się wiosna, widzimy przepiękne kolory, a nawet tęczę kolorów. Caprice to inwestycja w wygodę” – przyznała Anna- Maria Sieklucka.

„Ta kolekcja jest bardzo różnorodna, na każdą okazję. Jestem zachwycona wiosennymi, przepięknymi i wygodnymi butami, co jest dla mnie bardzo ważne. Żółty kolor dodaje nadziei, energii, a beżowy pasuje do wszystkiego!” – powiedziała Barbara Kurdej-Szatan.

„Od dawna obserwuję markę Caprice, która oferuje dobre, skórzane i przede wszystkim wygodne buty, których potrzebuję. Mam plan, że w tym sezonie, w programie „Pytanie na Śniadanie” zacznę nosić buty ma płaskiej podeszwie” – zdradziła Małgorzata Tomaszewska.

„Climotion to jedna z naszych innowacji, która wspomaga dobre samopoczucie naszych klientek. Wiodącym trendem są grubsze podeszwy, optycznie ciężkie, ale wbrew pozorom bardzo wygodne i lekkie. W tym sezonie stawiamy na naturalną kolorystykę, różne odcienie beżu, khaki i pastele, od błękitu, mięty po róż” – dodał Dariusz Żabiński, Dyrektor Przedstawicielstwa Caprice w Polsce i na Litwie.

Na premierze kolekcji Caprice pojawiły się: Barbara Kurdej-Szatan, Anna-Maria Sieklucka, Małgorzata Tomaszewska, Katarzyna Bonda, Tamara Arciuch, Milena Sadowska, Monika Richardson, Anna Korcz, Aleksandra Kostka, Grażyna Wolszczak, Mika Urbaniak, Anna Samusionek, Anna Powierza, Gosia Andrzejewicz, Eliza Gwiazda, Viganna Papina, Tomasz Jacyków i Jarosław Szado.

scena z: Ada Fijał, SK:, , fot. Niemiec/AKPA

scena z: Ada Fijał, SK:, , fot. Niemiec/AKPA

scena z: Tamara Arciuch, Anna Maria Sieklucka, Ada Fijał, SK:, , fot. Niemiec/AKPA

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.