Rok Sukcesu. Trzecia rocznica polskiej marki Prouvé
Przeczytasz w 2 minuty

Rok Sukcesu. Trzecia rocznica polskiej marki Prouvé

Marka Prouvé, której twórczynią jest Katarzyna Trawińska, znana wrocławska bizneswoman i laureatka Polish Businesswoman Awards, świętuje swoje trzecie urodziny. Oficjalnym hasłem rocznicowym jest Rok Sukcesu, bo tych marka osiągnęła sporo w ostatnich 12 miesiącach.

Katarzyna Trawińska to kobieta biznesu z wieloletnim doświadczeniem w branży beauty, której pasją są piękne zapachy. Trzy lata temu założyła własną markę, by wprowadzić na rynek nietuzinkową ofertę perfum komponowanych z francuskich olejków zapachowych z Grasse, wegańskich kosmetyków do ciała i włosów, kosmetyków kolorowych oraz pachnących środków czystości i kosmetyków do domu. Choć Prouvé to młoda marka już może pochwalić się wieloma sukcesami i imponującą siecią sprzedaży. Teraz, z okazji trzeciej rocznicy, podsumowuje kolejny rok swojej działalności.

Marka jest obecna już na ponad 30 rynkach, m.in. w Polsce, Hiszpanii, Portugalii, Wielkiej Brytanii, Czechach, we Francji, w Rosji, Mongolii, Grecji i na Cyprze. Jesienią otworzyła dwa kolejne oddziały – w Rumunii i we Włoszech. Przez ostatni rok znacznie powiększyła także międzynarodowe grono współpracujących z nią partnerów.

Rok 2019 czasem wyróżnieńRok Sukcesu. Trzecia rocznica polskiej marki Prouvé

2019 rok był dla firmy również czasem nagród i wyróżnień. Produkty Prouvé zostały docenione przez jury oraz przez konsumentów, zyskując kolejne tytuły. Kolekcja innowacyjnych perfum molekularnych otrzymała statuetkę Love Cosmetics Awards oraz Influencer’s Top 2019. Mineralny Puder i podkład sypki zdobył tytuł Kobieca Marka Roku 2019 – Klasa i Styl, a ekskluzywne perfumy Blossom Symphony zostały wyróżnione tytułem Superprodukt Świata Kobiety 2019. Katarzyna Trawińska – właścicielka marki, została nagrodzona za swoją działalność biznesową i społeczną. Stała się także jedną z bohaterek książki „50 wpływowych kobiet sukcesu” i znalazła się w raporcie „50 Kobiet Biznesu”. Sama marka otrzymała statuetkę „Marketing Sieciowy Godny Zaufania” w plebiscycie Polish Businesswomen Awards.

Wiosną, z powodu walki z epidemią koronawirusa, wiele branż i firm musiało zmierzyć się z trudną sytuacją gospodarczą. Na tym polu Prouvé także może pochwalić się sukcesami. Jej partnerzy szybko i skutecznie dostosowali się do nowych warunków i przenieśli swoją działalność biznesową i sprzedażową do Internetu. O ich efektywnej pracy online pisał m.in. serwis internetowy włoskiego dziennika „La Repubblica” (opisał również jak Prouvé pomogło Włochom z Apulii poradzić sobie z kryzysem na rynku pracy) oraz portugalskie czasopismo biznesowe „Valor Magazine”, które doceniło markę za widoczny rozwój na tym rynku oraz wzrost pomimo szalejącej epidemii.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Proszę wpisać nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.