Rok Sukcesu. Trzecia rocznica polskiej marki Prouvé

Marka Prouvé, której twórczynią jest Katarzyna Trawińska, znana wrocławska bizneswoman i laureatka Polish Businesswoman Awards, świętuje swoje trzecie urodziny. Oficjalnym hasłem rocznicowym jest Rok Sukcesu, bo tych marka osiągnęła sporo w ostatnich 12 miesiącach.

Katarzyna Trawińska to kobieta biznesu z wieloletnim doświadczeniem w branży beauty, której pasją są piękne zapachy. Trzy lata temu założyła własną markę, by wprowadzić na rynek nietuzinkową ofertę perfum komponowanych z francuskich olejków zapachowych z Grasse, wegańskich kosmetyków do ciała i włosów, kosmetyków kolorowych oraz pachnących środków czystości i kosmetyków do domu. Choć Prouvé to młoda marka już może pochwalić się wieloma sukcesami i imponującą siecią sprzedaży. Teraz, z okazji trzeciej rocznicy, podsumowuje kolejny rok swojej działalności.

Marka jest obecna już na ponad 30 rynkach, m.in. w Polsce, Hiszpanii, Portugalii, Wielkiej Brytanii, Czechach, we Francji, w Rosji, Mongolii, Grecji i na Cyprze. Jesienią otworzyła dwa kolejne oddziały – w Rumunii i we Włoszech. Przez ostatni rok znacznie powiększyła także międzynarodowe grono współpracujących z nią partnerów.

Rok 2019 czasem wyróżnień

2019 rok był dla firmy również czasem nagród i wyróżnień. Produkty Prouvé zostały docenione przez jury oraz przez konsumentów, zyskując kolejne tytuły. Kolekcja innowacyjnych perfum molekularnych otrzymała statuetkę Love Cosmetics Awards oraz Influencer’s Top 2019. Mineralny Puder i podkład sypki zdobył tytuł Kobieca Marka Roku 2019 – Klasa i Styl, a ekskluzywne perfumy Blossom Symphony zostały wyróżnione tytułem Superprodukt Świata Kobiety 2019. Katarzyna Trawińska – właścicielka marki, została nagrodzona za swoją działalność biznesową i społeczną. Stała się także jedną z bohaterek książki „50 wpływowych kobiet sukcesu” i znalazła się w raporcie „50 Kobiet Biznesu”. Sama marka otrzymała statuetkę „Marketing Sieciowy Godny Zaufania” w plebiscycie Polish Businesswomen Awards.

Wiosną, z powodu walki z epidemią koronawirusa, wiele branż i firm musiało zmierzyć się z trudną sytuacją gospodarczą. Na tym polu Prouvé także może pochwalić się sukcesami. Jej partnerzy szybko i skutecznie dostosowali się do nowych warunków i przenieśli swoją działalność biznesową i sprzedażową do Internetu. O ich efektywnej pracy online pisał m.in. serwis internetowy włoskiego dziennika „La Repubblica” (opisał również jak Prouvé pomogło Włochom z Apulii poradzić sobie z kryzysem na rynku pracy) oraz portugalskie czasopismo biznesowe „Valor Magazine”, które doceniło markę za widoczny rozwój na tym rynku oraz wzrost pomimo szalejącej epidemii.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.