Przeczytasz w 2 minuty

Rusza Konkurs „Laur Eksperta” dla najlepszych produktów i usług

Rozpoczął się nabór  zgłoszeń do Ogólnopolskiego Konkursu o Znak Jakości dla Firm „Laur Eksperta”, którego organizatorem jest Instytut Zarządzania i Rozwoju Jakości w Katowicach. Konkurs służy wyróżnianiu najlepszych produktów, marek i usług dostępnych na polskim rynku. W rywalizacji można zdobyć prestiżowy znak jakości „Laur Eksperta”, przyznawany przez Kapitułę złożoną z naukowców najlepszych polskich uczelni (m.in. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Rzeszowskiego i Politechniki Białostockiej). Certyfikaty „Laur Eksperta” wręczone zostaną jesienią 2015 roku w warszawskiej rezydencji Kancelarii Prezydenta RP Belweder Klonowa. Patronat nad Konkursem sprawuje m.in. Polskie Towarzystwo Towaroznawcze. Szczegółowe informacje o Programie „Laur Eksperta” dostępne są na stronie www.laur-eksperta.pl.

Konkurs „Laur Eksperta” adresowany jest do przedsiębiorstw, które produkują bądź dystrybuują produkty albo oferują usługi cechujące się wysoką jakością, innowacyjnością, nowatorstwem  oraz wysoką wartością dla klienta. Znak Jakości „Laur Eksperta” przyznawany będzie w celu promocji marek, produktów i usług dobrze odpowiadających na potrzeby konsumentów i odróżniających się od konkurencji. –Nasz konkurs służy również stymulowaniu rozwoju polskiego biznesu, propagowaniu wysokich standardów jakościowych w działalności firm oraz dostarczaniu konsumentom informacji o wartościowych produktach i usługach dostępnych na polskim rynku – wyjaśnia Kamila Przeniosło, prezes zarządu Instytutu Zarządzania i Rozwoju Jakości.

 W ramach projektu Kapituła Ekspercka złożona z naukowców reprezentujących środowisko naukowe, w tym największe polskie uczelnie, dokona oceny uczestników Programu i przyzna podmiotom, które spełniają określone regulaminem kryteria, Znaki Jakości „Laur Eksperta”. Postępowanie konkursowe ma charakter certyfikacji środowiskowej – uczestnicy Programu ocenieni będą przez niezależne gremium specjalistów posiadających autorytet, dorobek teoretyczny i doświadczenie praktyczne m.in. w obszarze towaroznawstwa, zarządzania jakością i marketingu.

-Do Konkursu można zgłaszać towary, usługi i marki reprezentujące wszystkie branże i kategorie rynkowe, na przykład produkty spożywcze, kosmetyczne, AGD, elektroniczne, odzieżowe, motoryzacyjne, usługi finansowe, gastronomiczne, ubezpieczeniowe, hotelowe i wiele innych. Lista kategorii konkursowych jest otwarta – informuje Alicja Szymacha z Instytutu Zarządzania i Rozwoju Jakości. -W naszym Konkursie swoje produkty i usługi zgłaszają do oceny firmy, a nie klienci. Przedsiębiorcy nie muszą więc czekać, aż ktoś zarekomenduje ich produkt lub usługę. Mogą wypełnić zgłoszenie, poddać się ocenie Kapituły i zdobyć prestiżowy znak jakości, który następnie może być umieszczany na opakowaniach nagrodzonych produktów, w przekazach reklamowych, na stronie internetowej, papierze firmowym firmy itp. – dodaje.

Aby wziąć udział w Konkursie „Laur Eksperta”, należy przesłać Organizatorom wypełnione zgłoszenie, które jest dostępne na stronie www.laur-eksperta.pl.  Zgłoszenia w tegorocznej edycji projektu przyjmowane będą w terminie do 19 czerwca 2015 roku.

Szczegółowe informacje: www.laur-eksperta.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Proszę wpisać nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.