Młodsze pokolenie chce czuć się pewnie i uwodzicielsko każdego dnia. Średnio 2 na 3 osoby (64%) w wieku 18-24 lat uważają, że jest to ważne w ich codziennym życiu. Prosty sposób by czuć się pewniejszym siebie to posiadanie trwałego zapachu, na którym można polegać. Z okazji wprowadzenia nowej kolekcji Parfum des Secrets – czterech wyjątkowych zapachów, które utrzymują się na ubraniach dłużej niż perfumy – Lenor zgłębia moc aromatów, dzięki czemu poczujesz pewność siebie i moc uwodzenia.
UWODZENIE PRZEZ ZMYSŁY
Na pytanie, które cechy sprawiają, że potencjalny partner jest atrakcyjny, respondenci udzielili następujących 3 odpowiedzi:
- Uśmiech (73%)
- Oczy (71%)
- Zapach, którego używa (61%)
Ekspert zapachów, Karen Gilbert, mówi: „Moc aromatu wykracza poza samo jego używanie czy zauważalność. Ludzie postrzegają świat między innymi przez tworzenie skojarzeń z zapachami, kolorami, uczuciami i słowami. Jesteśmy do nich tak przywiązani, że kiedy poczujemy konkretny zapach, szybko go rozszyfrowujemy. To wyuczone zachowanie wpływa na to, jak interpretujemy świat i ludzi wokół nas.”
Zapach to niezwykle istotny element również w związkach. Wyzwalając wspomnienia, pomaga w rozpoznawaniu i zapamiętywaniu ludzi obecnych w naszym życiu.
- MĘŻCZYŹNI PAMIĘTAJĄ TWÓJ CHARAKTERYSTYCZNY ZAPACH: Prawie 1 na 3 kobiety mówi, że ich partner rozpoznaje perfumy, których używają.
- KOBIETY UWAŻAJĄ, ŻE ZAPACH PODNOSI ATRAKCYJNOŚĆ ICH PARTNERA: 1/3 mężczyzn powiedziała, że usłyszeli od kobiet, że woń ich płynu po goleniu sprawia, że są bardziej atrakcyjni (29%).
ZAPACHY UWODZENIA
Zarówno mężczyźni, jak i kobiety uważają głębokie i zmysłowe nuty ciemnego drewna i piżma za uwodzicielskie. Mężczyźni uznają za takie również owocowe i cytrusowe nuty, a kobiety wolą delikatniejszy aromat białych kwiatów.
MĘŻCZYŹNI | KOBIETY |
Zapachy drzewne (33%) | Białe kwiaty (46%) |
Piżmo (28%) | Piżmo (35%) |
Cytrusy (25%) | Zapachy drzewne (26%) |
Te popularne nuty wyczuwalne są w kolekcji Lenor Parfum des Secrets, inspirowanej momentami uwodzenia:
Mystery: Białe kwiaty, Czarny pieprz, Piżmo, Drzewo sandałowe
Charm: Owoce cytrusowe, Eukaliptus, Goździki, Piżmo
Blush: Białe kwiaty, Czerwone owoce, Piżmo, Drzewo sandałowe
Kiss: Owoce cytrusowe, Czerwone owoce, Bursztyn, Szlachetne drewno
WIĘKSZA PEWNOŚĆ SIEBIE DZIĘKI ZAPACHOWI
Na pytanie, co sprawiłoby, że respondenci czuliby się bardziej pewni siebie i uwodzicielscy, 3 pierwsze odpowiedzi to:
- Dobry strój (63%)
- Uśmiech (61%)
- Trwały zapach (54%)
Łącząc pierwszy czynnik, odpowiedni strój, z Lenor Parfum des Secrets nadasz swoim ubraniom wyjątkowy, trwały zapach perfum!
A trwały zapach jest ważniejszy niż mogłoby nam się wydawać. Jak bardzo istotny jest dla naszego samopoczucia? Zapytaliśmy respondentów, jak czuliby się z zapachem, który utrzymywałby się cały dzień. Najczęstsze odpowiedzi to:
- Bardziej pewni siebie (61%)
- Bardziej pociągający (52%)
- Bardziej uwodzicielscy (43%)
POCIĄGAJĄCY, TRWAŁY ZAPACH Z LENOR PARFUM DES SECRETS
Nowa kolekcja Lenor Parfum des Secrets składa się z czterech wyjątkowych płynów do płukania tkanin, które zupełnie zmienią sposób, w jaki nosimy zapachy: Mystery, Charm, Blush oraz Kiss.
Kolekcja Lenor Parfum des Secrets jest inspirowana chwilami uwodzenia i zachwytu wywołanymi przez kuszącą i intrygującą osobę. Dzięki wykorzystaniu w procesie twórczym zarówno nauki, jak i sztuki, możliwe było stworzenie przełomowej formuły. Nowa kolekcja została opracowana we współpracy z luksusową perfumerią. Każdy produkt zapewnia trwały, wyrafinowany zapach, który stanowi perfekcyjne dopełnienie stylu.
Pojemność 900ml, 19,90 zł*.
*Dane konsumenckie zebrano za pomocą ankiety internetowej przeprowadzonej na próbie 1000 osób w wieku 18-45 lat w Wielkiej Brytanii, które kupiły płyn do płukania tkanin w ciągu ostatnich 12 miesięcy i klasyfikują się jako „główny kupujący/jeden z głównych kupujących” w swoim gospodarstwie domowym. Ankieta została zlecona przez P&G Fabric Care dla marki Lenor i przeprowadzona przez Bilendi w lutym 2018 roku.