SEKRET ZAPACHU, KTÓRY CIĘ UWIEDZIE
Przeczytasz w 2 minuty

SEKRET ZAPACHU, KTÓRY CIĘ UWIEDZIE

Młodsze pokolenie chce czuć się pewnie i uwodzicielsko każdego dnia.  Średnio 2 na 3 osoby (64%) w wieku 18-24 lat uważają, że jest to ważne w ich codziennym życiu. Prosty sposób by czuć się pewniejszym siebie to posiadanie trwałego zapachu, na którym można polegać. Z okazji wprowadzenia nowej kolekcji Parfum des Secrets – czterech wyjątkowych zapachów, które utrzymują się  na ubraniach dłużej niż perfumy – Lenor zgłębia moc aromatów, dzięki czemu poczujesz pewność siebie i moc uwodzenia.

 

 UWODZENIE PRZEZ ZMYSŁY

Na pytanie, które cechy sprawiają, że potencjalny partner jest atrakcyjny, respondenci udzielili następujących 3 odpowiedzi:

  • Uśmiech (73%)
  • Oczy (71%)
  • Zapach, którego używa (61%)

Ekspert zapachów, Karen Gilbert, mówi: „Moc aromatu wykracza poza samo jego używanie czy zauważalność.  Ludzie postrzegają świat między innymi przez tworzenie skojarzeń z zapachami, kolorami, uczuciami i słowami. Jesteśmy do nich tak przywiązani, że kiedy poczujemy konkretny zapach, szybko go rozszyfrowujemy. To wyuczone zachowanie wpływa na to, jak interpretujemy świat i ludzi wokół nas.” 

Zapach to niezwykle istotny element również w związkach. Wyzwalając wspomnienia, pomaga w rozpoznawaniu i zapamiętywaniu ludzi obecnych w naszym życiu.

  • MĘŻCZYŹNI PAMIĘTAJĄ TWÓJ CHARAKTERYSTYCZNY ZAPACH: Prawie 1 na 3 kobiety mówi, że ich partner rozpoznaje perfumy, których używają.
  • KOBIETY UWAŻAJĄ, ŻE ZAPACH PODNOSI ATRAKCYJNOŚĆ ICH PARTNERA: 1/3 mężczyzn powiedziała, że usłyszeli od kobiet, że woń ich płynu po goleniu sprawia, że są bardziej atrakcyjni (29%).

ZAPACHY UWODZENIA

Zarówno mężczyźni, jak i kobiety uważają głębokie i zmysłowe nuty ciemnego drewna i piżma za uwodzicielskie. Mężczyźni uznają za takie również owocowe i cytrusowe nuty, a kobiety wolą delikatniejszy aromat białych kwiatów.

MĘŻCZYŹNI KOBIETY
Zapachy drzewne (33%) Białe kwiaty (46%)
Piżmo (28%) Piżmo (35%)
Cytrusy (25%) Zapachy drzewne (26%)

 

Te popularne nuty wyczuwalne są w kolekcji Lenor Parfum des Secrets, inspirowanej momentami uwodzenia:

Mystery: Białe kwiaty, Czarny pieprz, Piżmo, Drzewo sandałowe

Charm: Owoce cytrusowe, Eukaliptus, Goździki, Piżmo

Blush: Białe kwiaty, Czerwone owoce, Piżmo, Drzewo sandałowe

Kiss: Owoce cytrusowe, Czerwone owoce, Bursztyn, Szlachetne drewno

 

WIĘKSZA PEWNOŚĆ SIEBIE DZIĘKI ZAPACHOWI

Na pytanie, co sprawiłoby, że respondenci czuliby się bardziej pewni siebie i uwodzicielscy, 3 pierwsze odpowiedzi to:

  • Dobry strój (63%)
  • Uśmiech (61%)
  • Trwały zapach (54%)

Łącząc pierwszy czynnik, odpowiedni strój, z Lenor Parfum des Secrets nadasz swoim ubraniom wyjątkowy, trwały zapach perfum!

A trwały zapach  jest  ważniejszy niż mogłoby nam się wydawać. Jak bardzo istotny jest dla naszego samopoczucia? Zapytaliśmy respondentów, jak czuliby się z zapachem, który utrzymywałby się cały dzień. Najczęstsze odpowiedzi to:

  • Bardziej pewni siebie (61%)
  • Bardziej pociągający (52%)
  • Bardziej uwodzicielscy (43%)

 

POCIĄGAJĄCY, TRWAŁY ZAPACH Z LENOR PARFUM DES SECRETS  

Nowa kolekcja Lenor Parfum des Secrets składa się z czterech wyjątkowych płynów do płukania tkanin, które zupełnie zmienią sposób, w jaki nosimy zapachy: Mystery, Charm, Blush oraz Kiss.

Kolekcja Lenor Parfum des Secrets jest inspirowana chwilami uwodzenia i zachwytu wywołanymi przez kuszącą i intrygującą osobę. Dzięki wykorzystaniu w procesie twórczym zarówno nauki, jak i sztuki, możliwe było stworzenie przełomowej formuły. Nowa kolekcja została opracowana we współpracy z luksusową perfumerią. Każdy produkt zapewnia trwały, wyrafinowany zapach, który stanowi perfekcyjne dopełnienie stylu.

Pojemność 900ml, 19,90 zł*.

*Dane konsumenckie zebrano za pomocą ankiety internetowej przeprowadzonej na próbie 1000 osób w wieku 18-45 lat w Wielkiej Brytanii, które kupiły płyn do płukania tkanin w ciągu ostatnich 12 miesięcy i klasyfikują się jako „główny kupujący/jeden z głównych kupujących” w swoim gospodarstwie domowym. Ankieta została zlecona przez P&G Fabric Care dla marki Lenor i przeprowadzona przez Bilendi w lutym 2018 roku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.