– Semilac to numer 1 wśród lakierów hybrydowych w Polsce[1]. Jesteśmy marką, po którą Polki sięgają najchętniej, bo są pewne wysokiej jakości i bezpieczeństwa naszych produktów. Poza tym, że nieustannie poszerzamy nasze portfolio, staramy się regularnie rozwijać sieć franczyzową, tak aby każda kobieta w Polsce mogła bez problemu kupić nasze produkty, ale i skorzystać z fachowej porady. Od teraz będziemy również w kluczowym centrum handlowym w Krakowie – mówi Tomasz Gołębiewski, prezes Nesperta.
Obecnie produkty Semilac można zakupić w 71 wyspach handlowych zlokalizowanych w 51 miastach Polski. Do końca roku firma Nesperta planuje otwarcia kolejnych 50 punktów sprzedaży.
Portfolio Semilac obejmuje blisko 700 produktów – lakiery hybrydowe i klasyczne, żele, preparaty i oliwki pielęgnacyjne, akcesoria oraz profesjonalne urządzenia do stylizacji paznokci, takie jak lampy LED i UV. Od niedawna w ofercie marki można też znaleźć matowe pomadki zgodne z paletą barw lakierów hybrydowych. Z produktów Semilac korzysta już ponad 2 tysiące salonów kosmetycznych, a także najbardziej prestiżowe szkoły kosmetyczne w Polsce: Wyższa Szkoła Zawodowa Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia w Warszawie, Instytut Kosmetologii Stosowanej w Warszawie oraz Wyższa Szkoła Zdrowia, Urody i Edukacji w Poznaniu. Produkty te są dostępne w: Anglii, Hiszpanii, Włoszech, Grecji, Niemczech, Serbii, Szwecji, Belgii, Łotwie, Słowacji, Czechach, Irlandii, Danii, Norwegii, Francji, Portugali, Finlandii, Estonii oraz Rumunii. Lakiery Semilac posiadają Raport Bezpieczeństwa, Dermatest oraz certyfikat ISO 22716:2007. Wszystkie produkty marki dostępne są w sklepie internetowym www.semilac.pl oraz w sieci punktów franczyzowych.