Marka 5.10.15. od prawie ćwierć wieku jest ważnym graczem na rynku odzieży dziecięcej. Sieć sprzedaży liczy obecnie ponad 200 sklepów i w tym roku otwarte zostaną kolejne. Sieć to w dużej mierze sklepy działające na zasadzie franczyzy. Franczyzobiorca tworzy sklep monobrandowy pod logo 5.10.15. w jednolitym koncepcie proponowanym przez firmę. Franczyzodawca zapewnia towar, ustala akcje reklamowe i promocyjne, a tym samym ponosi koszty przecen, kiedy nadchodzi czas wyprzedaży.
Dlaczego warto rozpocząć współpracę z marką 5.10.15. na zasadzie franczyzy? Sieć sklepów 5.10.15. to jeden z największych i najszybciej rozwijających się systemów franczyzowych w Polsce. Model współpracy łączący w sobie dużą rozpoznawalność brandu 5.10.15. oraz przejmowanie przez franczyzodawcę odpowiedzialności za towar jest bardzo dobrze przyjmowane przez rynek. Z partnerami franczyzodawca dzieli się całym, wypracowanym przez lata obecności na rynku, posiadanym know-how i daje pełne, merytoryczne wsparcie. Uwaga: system jest przygotowany tak, aby dawał możliwość pracy z partnerami, którzy nie posiadają dużego doświadczenia w biznesie.
Kto może współpracować z marką 5.10.15. na zasadzie franczyzy? Partnerzy z całej Polski, ze wszystkich miast, gdzie marka nie jest jeszcze reprezentowana, a które liczą minimum 15 tys. mieszkańców. Franczyzodawca proponuje atrakcyjną ofertę wyposażenia sklepu za 29 990 zł – oferta dotyczy sklepów o pow. do 70 m² z jedną standardową witryną. Minimalne wymogi otwarcia sklepu 5.10.15. to metraż od ok. 50 m² powierzchni sprzedażowej i lokalizacja w miejscu o charakterze handlowym. W zależności od miasta może to być zarówno centrum handlowe, jak i centrum miasta lub jedna z jego głównych ulic. W przypadku sklepu mieszczącego się przy ulicy ważne jest, aby był on na parterze i posiadał przynajmniej jedną witrynę.
Marka 5.10.15. stale rozwija tzw. strategię omnichannel, dlatego wdrażana jest usługa Click&Collect, czyli zamów produkty on-line i odbierz je w sklepie stacjonarnym. Obecnie usługa jest już dostępna w większości salonów. Strategia omnichannel wynika z faktu, że konsumenci obecnie stykają się z marką 5.10.15. na różnych płaszczyznach zarówno w sklepach stacjonarnych, sklepie internetowym jak i w kanałach social media.
Dlaczego marka „skazana” jest na sukces? Produkty sprzedawane w sieci sklepów 5.10.15. projektowane są z myślą o dzieciach w wieku od 0 do 12 roku życia. Ubranka dla niemowląt, przedszkolaków czy uczniów szkół podstawowych można kupić w ponad 200 sklepach 5.10.15. na terenie całego kraju oraz w sklepie internetowym 51015kids.eu.
Walory produktów 5.10.15 podkreśla całkiem nowe otoczenie sprzedaży. W przypadku sklepów z produktami dla dzieci w różnym wieku, bardzo ważne jest stworzenie środowiska przyjaznego dla wszystkich klientów. Nowy koncept meblowy pozwala na optymalną prezentację szerokiej oferty produktowej. Jasne ażurowe meble i ekspozycja frontem do klienta umożliwia szybką i całościową ocenę kolekcji. Zastosowane rozwiązania pozwalają również na wydajniejszą pracę obsługi sklepu, co jest szczególnie ważne dla naszych partnerów franczyzowych.
Ważne informacje:
Podstawowe wymagania wobec franczyzobiorcy:
- • Miasto powyżej 15 000 mieszkańców, w którym nie ma 5.10.15.
- • Lokal położony w centrum miasta, przy głównej ulicy handlowej lub w centrum handlowym
- • Powierzchnia handlowa od 50 m² plus niewielki magazyn
- • Założona własna działalność handlowa Partnera
Korzyści:
- • Brak konieczności kupowania towaru
- • Pomoc w doborze odpowiedniej lokalizacji
- • Pełne wsparcie w otwarciu i prowadzeniu sklepu
- • Rozliczenie na zasadzie prowizji od obrotu (agencja/depozyt)
Koszt inwestycji:
- • Uwaga! Promocja na wyposażenie! Koszt wyposażenia sklepu o powierzchni do 70 m² z jedną standardową witryną wynosi teraz tylko 29 990 zł
- • Opłata licencyjna płatna jednorazowo (15 tys. zł) lub w ratach (36 rat po 500 zł)
- • Zabezpieczenie jedynie w postaci weksla