Klaudia Duszyńska założyła swoją sieć salonów, w których wprowadziła swoją autorską metodę przedłużania włosów i rozkręciła biznes tak mocno, że pokochały go kobiety w całej Polsce, w tym także wiele gwiazd. O tym, jak to się zaczęło i co spowodowało, że jej marka jest już znana w całej Polsce, opowiada w rozmowie z nami sama właścicielka Hollywood Hair.
BWL: Jak to wszystko się zaczęło? Skąd wyrasta Pani pasja?
KD: Można powiedzieć, że zainicjowanie mojej firmy zrodziło się z osobistych pobudek. Sama chciałam przedłużyć włosy i miałam z tym ogromny problem. Odwiedzałam i testowałam wiele salonów i zawsze efekt był niezadowalający. Zauważyłam wówczas, że na rynku jest pewna nisza, którą postanowiłam wypełnić. Równocześnie też miałam świadomość tego, że nie mam doświadczenia w tej przestrzeni, ale uznałam, że otworzę pierwszy salon, choć początkowo bałam się w niego inwestować. Jednocześnie prowadziłam firmę odzieżową i wiem, z jakimi wyzwaniami trzeba się mierzyć, będąc przedsiębiorcą. Zanim jednak otworzyłam salon, pojawiały się zapisy od pierwszych klientek, więc to była dla mnie taka przesłanka i tym samym znak, że jest to właściwy kierunek. Warto dodać, że również sama ukończyłem liczne szkolenia po to, aby od razu oferować klientkom usługi jak najwyższej jakości. W końcu o sukcesie danego przedsiębiorstwa w głównej mierze decyduje właśnie jakość tego, co oferuje.
BWL: Gdzie założyła Pani swój pierwszy salon? Gdzie jesteście Państwo teraz dostępni?
KD: Pierwszy salon otworzyłam w Warszawie, w małym mieszkaniu w kamienicy. Wówczas mój zespół liczył zaledwie 2 osoby. Natomiast z czasem, jak zaczęliśmy się rozrastać, nasze salony zaczęły powstawać w Sopocie, Poznaniu, Krakowie czy Wrocławiu. W tej chwili mamy 12 salonów w największych miastach w Polsce, w tym jeden w Hiszpani, dokładniej w Marbelli. Nasz zespół to obecnie około setka wykwalifikowanych specjalistów, którzy codziennie dbają o zadowolenie naszych klientek.
BWL: Przemieszcza się Pani pomiędzy tymi salonami?
KD: Cały czas sprawdzam jakość pracy w salonach. Mam też w nich konsultacje, które przeprowadzam sama. Jestem do dyspozycji klientek, jeśli mnie potrzebują. Uważam, że moja obecność jest niezbędna. Oczywiście w prowadzeniu salonów pomagają mi managerowie, jednak bardzo ważne jest dla mnie to, aby uczestniczyć w codziennym życiu miejsc, które stworzyłam.
BWL: Co stoi za sukcesem Pani marki? Jakie Pani predyspozycje spowodowały, że jest Pani właśnie w tym miejscu?
KD: Myślę, że przede wszystkim moja determinacja i zaciętość. Cały czas miałam w głowie swój salon. Zbudowałam silną więź z moimi klientkami i obserwatorkami. Byłam również konsekwentna i systematyczna w swoich działaniach. Nawet, jak byłam bardzo zmęczona, dodawałam nowe metamorfozy na social-media, bo wiedziałam, że po drugiej stronie ekranu są osoby, które na nie czekają. To właśnie stanowi jeden z wyróżników Hollywood Hair. Kiedyś jako pierwsza pokazałam pracę salonów od środka, co wzbudziło ogromne zainteresowanie. Pamiętajmy, że jeszcze kilka lat temu rynek przedłużania włosów w Polsce praktycznie nie istniał. Ludzie byli ciekawi, o co w tym wszystkim chodzi. Ta tradycja towarzyszy mi do dzisiaj, a Instagram jest jednym z głównych kanałów, dzięki któremu docieram do klientek.
BWL: A jak to się stało, że współpracuje Pani z aktorami czy celebrytami? Jakie działania podejmowała Pani w tym kierunku? Jak udało się Państwu dotrzeć do tego grona?
KD: Nie musiałam podejmować żadnych działań. Wszystkie znane osoby same do nas napisały, a to tylko dzięki temu, że prezentujemy nasze metamorfozy w social-mediach. Zdobyły one uznanie. A potem jakość naszych usług obroniła się sama. Jestem dumna z tego, że osoby znane z pierwszych stron gazet korzystają z usług mojej marki. Jednak chciałabym podkreślić, że dla mnie tak samo ważna jest każda klientka i zawsze staramy się sprostać oczekiwaniom wszystkich.
BWL: Wciąż Pani się rozwija. W zamierzeniu jest aplikacja, nad którą Państwo pracujecie. Zdradzi Pani jaki jest zamysł Państwa aplikacji?
KD: To będzie pierwsza tego typu aplikacja, jeśli chodzi o salony beauty czy przedłużanie włosów. Dzięki niej będzie można przedłużyć włosy i obejrzeć ten efekt w aplikacji z każdej strony, a później zapisać się na zabieg. Nasza aplikacja powstaje przy zastosowaniu sztucznej inteligencji oraz technologii rozszerzonej rzeczywistości z uwzględnieniem najnowszych trendów na rynku.
BWL: Pani usługi obejmują nie tylko przedłużanie włosów, prawda?
KD: To fakt. Oferujemy również usługi trychologiczne, wsparte szeroką gamą produktów i suplementów do pielęgnacji włosów. Każda klientka, która decyduje się na wizytę w Hollywood Hair, może liczyć na kompleksową i profesjonalną usługę szytą na miarę. Warto podkreślić, że Hollywood Hair to jedyna marka przedłużania włosów w Polsce z własnymi produktami do nich i do skóry głowy. W naszej ofercie znajdują się kosmetyki, suplementy i akcesoria takie jak np. lokówki i suszarki. Kompleksowość w biznesie jest dla mnie bardzo ważna, stąd stale rozwijamy naszą ofertę.
BWL: Jakie są Pani plany na przyszłość związane z Hollywood Hair?
KD: Moim marzeniem jest, aby Hollywood Hair stało się marką rozpoznawalną na całym świecie. Ciężko na to pracujemy, ale wiemy, że jest to realne. Hiszpania to pierwszy z naszych zagranicznych punktów, ale na pewno nie ostatni. 😊