29 stycznia w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie odbyła się VI Konferencja warszawskich Wenusjanek. Było to pierwsze spotkanie w nowym roku, otwierające kolejny cykl wydarzeń dla kobiet aktywnych, które będą kontynuowane przez cały rok w Warszawie, Krakowie, Kielcach, Wrocławiu oraz Trójmieście organizowanych przez firmę Com Creation.
Każda z uczestniczek po przybyciu, mogła skosztować wina, które w ramach degustacji przygotowała firma Pieroth. Następnie w formie rozmowy z Anitą Kijanką – pomysłodawczynią Wenusjanek, o swoich pasjach i doświadczeniach opowiedziały wszystkie prelegentki.
Monika Jarosińska, artystka i właścicielka salonu Corpo Fit, jako pierwsza mówiła
o tym jak rozpoczynała swoją karierę, kiedy jako dziecko z małej miejscowości marzyła, aby robić coś więcej, dzięki czemu będzie czuła się spełniona. Opowiedziała o swoich pasjach, karierze i o tym jak mierzyła się nie tylko z rolami, które musiała zagrać, ale i z informacjami na swój temat, które czasem mijały się z rzeczywistością.
Jako druga wystapiła Aleksandra Potrykus-Wincza, która mówiła o pracy jako szefowej polskiego oddziału firmy Mood. Jak wpływają na nas zapachy i muzyka w sklepach i kawiarniach, co robią firmy, aby przyciągnać klientów lub zniechęcić niepowołanych gości swoich obiektów. Nie zabrakło oczywście pasji, zaangażowania i odwagi, dzięki którym Ola robi dzisiaj to co naprawdę lubi.
Następnie Beata Gawrylak, trener w firmie Swiss Life Select, tłumaczyła różnice
w doradztwach finansowych. Na co powinien zwrócić uwagę dobry doradca, jakie oczekiwania mogą mieć klienci i o tym jak kobiety doradzają kobietom.
Część oficjalną Konferencji zamknęła rozmowa z Urszulą Mijakoską – specjalistką Diet Coachingu
i autorką książki „Diet Coatchig, poradnik dla wiecznie odchudzających się”. Pani Ula obalała mity odchudzania się, zwracając szczególną uwagę na nastawienie i przygotowanie psychiczne do przejścia na dietę.
Po części oficjalnej przyszła pora na kolejną degustację win i krótką prezentacja na temat picia tego trudnku przez przedstawicieli firmy Pieroth. Dołączyło również Sushi, przygotowane przez restaurację Sushi Box.
Podczas konkursu wizytówkowego zostały rozlosowane upominki dla uczestniczek, przygotowane przez partnerów: Kosmetyczka i Kosmetologia, Mary Kay, Pizzaportal.pl i Corpo Fit.
Partnerami medialnymi wydarzenia były: Święto kobiet biznesu, Bankier.pl, Miasto kobiet, Plus Size Magazyn, Businesswoman & Life oraz Wydawnictwo ArtiDEA Kosmetyczka i Kosmetologia.