Pierwsza sobota lata upłynęła pod znakiem prezentacji obuwia dziecięcego marki PRIMIGI w salonie MIVO w C.H. Blue City. Imprezie towarzyszyły casting na modela i modelkę oraz gorące powitanie lata, a w tym loteria z nagrodami i tajemnicza… piniata.
Prezentację obuwia PRIMIGI – włoskiej marki najwyższej jakości butów dziecięcych, otworzył Radosław Burek, przedstawiciel PRIMIGI w Polsce. O nowoczesnej technologii GORE-TEX zastosowanej w butach PRIMIGI opowiadał Jakub Dyrlico.
Na imprezę przybyło wiele znanych osób m.in. Anna Samusionek, Ryszard Rembiszewski czy Ilona Felicjańska. Obuwie dla swoich pociech wybierali Olga Borys, Magda Niec oraz Krzysztof Beśka. Zaufanie do marki PRIMIGI deklarowali także Jadwiga Gryn i Wawrzyniec Prasek.
Od najlepszych mogli uczyć się mali modele i modelki, którzy wzięli udział w castingu. Ponad 100 maluchów w strojach Tutu Princess i Vippi Design uczestniczyło w profesjonalnej sesji zdjęciowej. Na zwycięzców castingu, w przeprowadzeniu którego pomogła Agencja Artystyczna Talent, czeka udział w reklamie marki PRIMIGI.
Powitanie lata z PRIMIGI to gwarancja gorącego lata, bowiem wszystko odbyło się w prawdziwie latynoskim stylu. Dzieci zmierzyły się z piniatą – południowym zwyczajem ludowym polegającym na strąceniu ozdobnej kuli wypełnionej słodyczami – atrakcją przygotowaną przez Pinaterię.
Na dzieci czekał kącik zabaw plastycznych, malowanie twarzy i wypoczynek na pufach Tuli. W międzyczasie odbyła się loteria wizytówkowa, a wśród nagród znalazły się m.in. niespodzianki od Gore-Tex i vouchery do klubu tenisowego Sporteum.
Pozostałymi partnerami wydarzenia byli Maven PR, Cukiernia kosmetyczna Candy’s Co, Mivo, Sushi, Zielony Flaming, LGD Photography i Gabadu.
Impreza odbyła się pod patronatem medialnym: Backstage-show.pl, Businesswoman & Life, Woman-news.pl, DzieckowWarszawie.pl, UrodaiZdrowie.pl, NaSalony.pl, WarszawawSzpilkach.blogspot.com, ModaiJa.pl, Gogaga.pl, Nagroland.pl, Kosmeland.pl, Rodziko.pl, Aneczka84.blogspot.com, All4men.pl, Sportowarodzina.pl, CreativeMagazine.pl, Netmama.pl.
Producentem całego wydarzenia był PRomotion Instytut.
Foto: LGD/Promotion Instytut
Foto: Anna Dymek/Promotion Instytut