9 salonów na 9 urodziny. Czy planuje Pani rozwijać sieć według takiej zmiennej?
Zdecydowanie nie. Wrzucamy teraz najwyższy bieg. Mamy TURBODOŁADOWANIE i planujemy rozwijać sieć szybko i skutecznie. To najlepszy moment, żeby to zrobić, bo mamy doświadczenie, wiemy jak działać i co najważniejsze, mamy możliwości, żeby realizować nasze plany. W 2016 roku powstały 2 nowe placówki, a w niedalekiej przyszłości otwieramy kolejne.
Czyli można powiedzieć, że włączyła Pani kolejny bieg i można powiedzieć, że Time for Wax jest największą siecią salonów depilacji woskiem w Polsce.
Time for Wax jest pierwszą siecią depilacji woskiem w Polsce i w tej kategorii zdecydowanie jesteśmy liderem. Nieustannie pracujemy nad tym, żeby zawsze być kilka kroków dalej niż konkurencja, a to doceniają zadowolone klientki. Byliśmy liderem , jesteśmy liderem i liderem będziemy. Tak łatwo pałeczki nie oddamy!
Czy poza Gdynią, Gdańskiem i Wrocławiem, ma Pani jakieś miasta na oku?
Rozwijamy sieć bardzo dynamicznie i chcemy, żeby w niedługim czasie Time for Wax było obecne we wszystkich dużych miastach w Polsce. Jak już to zrobimy, to rozwiniemy koncept na mniejsze miejscowości.
Pani kanał na youtube Time for Business cieszy się coraz większą popularnością. Nie myślała Pani o przełożeniu tej formuły do telewizji?
Oczywiście, że o tym myślałam i jest to jakiś plan na przyszłość. Uważam, że dużo osób byłoby zainteresowanych takim programem. Za granicą jest już kategoria programów telewizyjnych o tematyce biznesowej, a u nas wciąż jest dużo przestrzeni, żeby programy o takiej tematyce wprowadzić. Ludzie potrzebują wiedzy, ale czasami nie mają pojęcia gdzie jej szukać. Czasem nawet nie mają pojęcia jakiej konkretnie wiedzy potrzebują do założenia, czy prowadzenia biznesu. I to właśnie jest ważne w takich programach, o tym one powinny być! Dobrze by było, gdyby ta przestrzeń została w końcu zapełniona i żeby taki program powstał także u nas.
Dzielenie się wiedzą pro bono można nazwać działaniem prospołecznym. Taki był zamysł?
Jedni mają takie hobby, że grają w golfa, a ja mam takie, że prowadzę kanał Time for Business TV i dzielę się moją wiedzą na konferencjach. Przedsiębiorcy na tym korzystają, ja mam z tego przyjemność i frajdę, więc to obopólna korzyść i to mnie cieszy jeszcze bardziej!
Kiedy możemy się spodziewać kolejnej książki?
To będzie niespodzianka! Jak już będzie odpowiedni czas, to na pewno głośno o tym powiem. Na razie w mojej głowie są dwa koncepty. Może napiszę książkę, która będzie kontynuacją „Gry o Biznes” i opowiem więcej o zakładaniu i prowadzeniu biznesu, o byciu przedsiębiorcą. Mój drugi koncept to książka oparta na prawdziwych historiach ludzi, z którymi spotykałam się na konferencjach. Prawdziwe doświadczenia, prawdziwe historia i wiedza z tego płynąca. Wywiady z ludźmi, ich prawdziwe historie, do tego moje komentarze i przemyślenia.
Czego życzyć Kobiecie Sukcesu na 9 urodziny?
Zadowolonych klientek w Time for Wax i rozwoju biznesu. Nie liczy się ilość, liczy się jakość. Tak, aby każda klientka wychodząca z Time for Wax czuła się usatysfakcjonowana i chciała polecać nas innym!