<strong>Wywiad z Łukaszem Simińskim - współtwórcą marki Auroria</strong>
Przeczytasz w 3 minuty

Wywiad z Łukaszem Simińskim – współtwórcą marki Auroria

Jesteście Państwo jedną z niewielu firm na rynku, która może pochwalić się własną pracownią projektową. Jak powstaje wasza biżuteria? 

Chcemy, aby nasza biżuteria realizowała kobiece marzenia i dlatego stworzyliśmy własne studio projektowe. Każda kolekcja ma swój początek w pomyśle, który przelewany jest na kartkę papieru. Wykorzystując specjalistyczne programy do projektowania biżuterii dbamy o to, aby nowe wzory obok pięknej formy miały też wytrzymałą konstrukcję. Później przechodzimy do fazy prototypowania, gdzie nowy model przechodzi przez pełen proces produkcyjny. To na tym etapie wdrażamy kluczowe ulepszenia, aby efekt finalny spełniał oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Dopracowana w każdym szczególe i zachwycająco piękna – tylko taka biżuteria znajduje się w naszej ofercie.

W czym tkwi wyjątkowość biżuterii Auroria? 

Każda kobieta otrzymująca pierścionek Auroria może mieć pewność, że biżuteria została zrealizowana w 100% z myślą o niej. Biżuterię wykonujemy dopiero po tym, jak klient ją u nas zamówi. Nie sprzedajemy “gotowców”. Dzięki temu w procesie produkcji możemy zaadresować potrzeby klienta – aby pierścionek wyglądał dokładnie tak, jak klient sobie wymarzył. 

Czy słynne zdanie wypowiedziane wiele lat temu przez Marilyn Monroe o tym, że diamenty są prawdziwymi przyjaciółmi kobiety, jest wciąż aktualne? 

To ciekawe, ponieważ niewielu wie, że sama Marylin Monroe nie identyfikowała się z tym stwierdzeniem śpiewanym w jej piosence. Słowo przyjaźń jest wyjątkowe, zarezerwowane dla bliskich relacji. Trudno mi wpleść w ten koncept nawet najdroższe kamienie szlachetne. Nie ulega jednak wątpliwości, że biżuteria z diamentami wprawia kobietę w zachwyt i wywołuje na jej twarzy uśmiech każdego dnia. To fascynujące, że możemy tworzyć produkt, który budzi tak pozytywne emocje.

Obrączki to odwieczny symbol miłości. Jakie są aktualne trendy, jeśli chodzi o wybór obrączek? Dominuje ponadczasowa klasyka, czy grawerowane wzory? 

Już od wielu lat statystyka wygląda podobnie i mimo bardzo szerokiej oferty modeli obrączek ślubnych na rynku, ok. 80% przyszłych małżeństw decyduje się na klasyczne obrączki wykonane z żółtego złota. Pozostałe 20% par podąża za najnowszymi trendami. W ostatnich latach popularnością cieszyły się frezowane (grawerowane) wzory a teraz wyraźnie widzimy zainteresowanie obrączkami zdobionymi kamieniami szlachetnymi. Zauważając tę potrzebę, w ostatnich tygodniach zaprojektowaliśmy aż 5 nowych modeli obrączek damskich, które mają przepiękne zdobienia diamentowe. To właśnie dzięki zdolnemu zespołowi projektantów i złotników jesteśmy w stanie bardzo szybko odpowiadać na rynkowe trendy.

Personalizacja produktów to gorący trend, który szturmem wkracza na salony e-commerce. Jak Auroria personalizuje swoją biżuterię? 

Tutaj możemy pochwalić się wyjątkową innowacją. Jako pierwsi na świecie stworzyliśmy konfigurator 3D pierścionków, dzięki któremu w kilka minut można stworzyć wyjątkowy i całkowicie unikatowy pierścionek dla swojej ukochanej. Na każdym etapie konfiguracji widoczna jest wizualizacja produktu w 3D, dzięki czemu użytkownik ma podgląd na tworzony projekt. Pomimo ogromnych możliwości personalizacji, narzędzie jest bardzo intuicyjne w obsłudze i nie wymaga od klienta umiejętności projektowania. Podarowanie kobiecie pierścionka, w którego stworzenie mężczyzna włożył swoje zaangażowanie, serce i pomysł to wyjątkowy sposób na okazanie uczuć. Taka biżuteria staje się jeszcze głębszym symbolem miłości.

Instagram https://www.instagram.com/auroria_bizuteria/ 

Facebook https://www.facebook.com/auroriabizuteria

<strong>Wywiad z Łukaszem Simińskim - współtwórcą marki Auroria</strong>

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.