24 marca na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbyła się ósma edycja Targów eHandlu. Wiosenna edycja targów zgromadziła 115 Wystawców z Polski i zagranicy i blisko 2500 Zwiedzających.
Od 10 rano we wtorek 24 marca zwiedzający VIII Tarów eHandlu mieli okazję do zapoznania się z ofertą wystawców, wśród których znalazły się agencje reklamowe, platformy sklepowe, firmy z zakresu wsparcia płatności oraz te specjalizujące się we wprowadzaniu sklepów na zagraniczne rynki. Byli specjaliści od RTB i marketing automation, od logistyki i mailingu, SEO i audytów, były w końcu kancelarie prawne oraz media branżowe.
Jak na każdych Targach eHandlu organizator Fundacja Polak 2.0 zadbał, by poza przestrzenią wystawienniczą, znalazło się tez miejsce na wykłady. Na dwóch salach jednocześnie przez cztery godziny wygłaszanych było 18 prelekcji przygotowanych przez praktyków branży. Można było dowiedzieć się m.in. tego jak z powodzeniem otworzyć sklep internetowy w Niemczech, jak praktycznie wykorzystać analitykę webową do konstruowania celów kampanii oraz jak wykorzystać prawo do stworzenia przewagi konkurencyjnej. Prelegenci wytykali też najczęstsze błędy w e-commerce np. najczęściej spotykane klauzule niedozwolone, błędy w audycie SEO oraz błędy w oprogramowaniu. Było sporo o logistyce, automatyzacji marketingu i odzyskiwaniu porzuconych koszyków.
Prezentacje prelegentów będą publikowane na portalu fp20.org oraz na fan page organizatora Fundacji Polak 2.0/.
Jak zawsze podczas Targów eHandlu popularnością cieszyła się strefa chillout’u zlokalizowana w centralnej części targów. To tam w kuluarach omawiano na gorąco targowe oferty, jakie przygotowali Wystawcy oraz dyskutowano o najnowszych rozwiązaniach.
Kolejna edycja Targów odbędzie się 14 października na Stadionie Narodowym w Warszawie. Więcej informacji pojawi się wkrótce na stronie http://targiehandlu.pl/