Bunny Together Set to nowość, którą specjalnie na Święto Zakochanych przygotowała spółka Phenicoptere, producent rękawiczek GLOV, które zmyją makijaż i inne zanieczyszczenia wyłącznie za pomocą wody.

W jego skład wchodzą trzy produkty. Kultowa już rękawica GLOV on-the-go została wykonana ze specjalnych mikrowłókien posiadających właściwości oczyszczające oraz redukujące nadmiar sebum. Nie narusza bariery hydrolipidowej, czyli nie zaburza naturalnego pH, i jest hipoalergiczna. GLOV poprawia mikrocyrkulację, pozostawiając skórę niezwykle gładką i świeżą. Jest odpowiednia dla każdego typu cery i nie wywołuje podrażnień nawet przy skórze atopowej. Kompaktowa rękawiczka została zaprojektowana  w odpowiedzi na potrzeby współczesnych kobiet. Sprawdza się nie tylko w domowym zaciszu, ale także w podróży czy na siłowni. Z GLOV nie potrzebujemy już żadnych mleczek, toników czy płynów micelarnych. Wystarczy tylko woda. Formuła produktu jest w pełni ekologiczna i pozwala cieszyć się skutecznością rękawicy przez trzy miesiące. Najmniejszy wariant z portfolio spółki Phenicoptere Glov Quick Treat, nakładany na palec, pozwoli poprawić makijaż w ciągu dnia, zmyć tzw. „efekt pandy” pod oczami bądź uporczywą pomadkę. Natomiast pluszowa opaska Bunny Ears Headband przytrzyma włosy w trakcie zabiegów pielęgnacyjnych, ułatwi demakijaż i nakładanie maseczek. Została wykonana z wysokiej jakości elastycznych włókien absorbujących wodę i jest dostępna w jednym uniwersalnym rozmiarze. Wszystkie produkty zostały zapakowane do wygodnego woreczka, który sprawdzi się również w roli podróżnej kosmetyczki.

Bunny Together Set jest dostępny w sieciach perfumerii Sephora i Douglas oraz na stronie http://pl.glov.co, w cenie 69 zł.

****

Spółka Phenicoptere została zarejestrowana w Polsce w 2012 roku jako producent innowacyjnych produktów
do oczyszczania skóry. Na swoim koncie ma wiele prestiżowych nagród i nominacji. Marka GLOV została doceniona
np. przez kluczowe polskie magazyny, zarówno biznesowe jak i kobiece. Firma dystrybuuje produkty do ponad 40 krajów:
w UE, na Bliski Wschód, a także do Stanów Zjednoczonych. GLOV jest bestsellerem m.in. we francuskiej sieci perfumerii Monoprix i w szwajcarskim Marionnaud. Obecnie marka jest drugą najszybciej rozwijającą się firmą we Wschodniej
i Centralnej Europie.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.