Odmładzający dotyk złota i kwiatu gardenii
Przeczytasz w 3 minuty

Odmładzający dotyk złota i kwiatu gardenii

Pielęgnacyjne  i odmładzające właściwości złota i gardenii znane są od dawna. To naturalne  i doskonale przyswajalne przez  skórę składniki., które były zapomniane na wiele lat. Sięgnęli po nie naukowcy współpracujący z firmą Amway wykorzystując  ich  niezwykłe właściwości i stworzyli nowej generacji kosmetyki do pielęgnacji dojrzałej cery – ARTISTRY SUPREME LX™.  Nowa kolekcja naturalnie przywraca prawidłowy biorytm skóry. 

Polki dbając o swoją urodę stawiają na produkty naturalne jak wynika z badań (Rynek Health & Wellness w Polsce 2016, raport przygotowany przez GFK Polonia). Wyciągi z roślin, kosmetyki bez dodatku silikonów, parabenów to najczęstszy wybór Polek podkreślający urodę, która jest tak podziwiana na całym świecie. W te wymagania wpisuje się nowy produkt ARTISTRY SUPREME LX™.

Jednym z podstawowych komponentów kolekcji ARTISTRY SUPREME LX™ są komórki macierzyste rośliny Gardenia Grandiflora, które nie ulegają procesowi starzenia. Zastosowanie w ich  w produktach wspomaga proces resynchronizacji młodzieńczych biorytmów skóry. Innym kluczowym składnikiem jest kompleks CellEffect24, który  wzmacnia działanie eliksiru z komórek macierzystych gardenii. Ta unikalna formuła zawiera wyjątkowo skuteczne składniki:

  • 24-KARATOWE ZŁOTO – stymuluje procesy komórkowe zachodzące w skórze i rozprasza światło, dzięki czemu cera nabiera młodzieńczego wyglądu
  • KARDIOLIPINA – naturalnie występujący lipid, wspomagający naturalną zdolność skóry do tworzenia energii oraz zwiększający wydajność naturalnych biorytmów
  • L‐KARNOZYNA – naturalny antyoksydant, stymulujący proces produkcji energii w skórze
  • Kompleks z RÓŹEŃCA GÓRSKIEGO wspomaga naturalne biorytmy skóry.

Efekty stosowania produktów z kolekcji ARTISTRY SUPREME LX™ pojawiają się nawet już w przeciągu kilku dni. Natomiast po 3 dniach użytkowania kosmetyków  widoczne zmarszczki ulegają spłyceniu, a skóra pod oczami zyskuje młodszy wygląd.   Po 4 tygodniach stosowania preparatów ciemne plamy i głębokie zmarszczki stają się mniej widoczne.

Art_118185

Nowa kolekcja ARTISTRY SUPREME LX™ w naturalny sposób przywraca prawidłowe działanie zegara biologicznego, stymuluje skórę, odwracając i zapobiegając skutkom starzenia się skóry – efekt jak u osoby nawet o 15 lat młodszej.

„Duet Supreme LX to kosmetyki wyjątkowe z wielu powodów. Piękne opakowania, doskonałe konsystencje i  relaksujący zapach kremu do twarzy, a także bezzapachowa formuła kremu pod oczy spełnią oczekiwania najbardziej wymagających. Bogactwo składników oraz technologia dostosowująca się do naturalnego, dobowego rytmu skóry. Dodatkowo produkty łatwo się aplikuje i szybko wchłania  się. Co więcej, pierwsze efekty widoczne są już po kilku dniach. To wszystko stanowi o wyjątkowości tej linii.” – mówi Andrzej Sawicki ekspert marki ARTISTRY.

Krem ARTISTRY SUPREME LX™ przeznaczony jest do codziennego stosowania w pielęgnacji przeciwzmarszczkowej. W ciągu kilku dni aplikowania skóra jest jędrniejsza, a zmarszczki stają się mniej widoczne. Po dłuższym stosowaniu zmniejszeniu ulegają ciemne cienie, plamy i głębokie zmarszczki, skóra twarzy i szyi jest bardziej jędrna i elastyczna. Krem przywraca młodzieńczy wygląd skóry, nadaje jej energii i promienności.

Sposób użycia:

Na oczyszczoną tonikiem skórę twarzy nałóż krem specjalnie zaprojektowaną szpatułką. Następnie  wmasuj krem w skórę delikatnym ruchem w górę i na zewnątrz. Krem należy stosować rano i wieczorem.

Pojemność: 50 ml, Cena: 1 436 zł

Krem pod oczy ARTISTRY SUPREME LX™

Przeciwzmarszczkowy krem pod oczy o nawilżającym działaniu pomaga w zmniejszeniu widoczności ciemnych plam i drobnych linii wokół oczu. Po kilku dniach używania można zauważyć efekt bardziej witalnej, promiennej skóry. Po dłuższym stosowaniu zmniejsza się widoczność opuchlizny i cieni pod oczami oraz zmniejszają się głębokie zmarszczki skóry. Produkt zmniejsza widoczne oznaki starzenia się skóry, ujędrnia ją i nadaje młodzieńczy wygląd. 

Sposób użycia:

Krem należy stosować na oczyszczoną skórę nakładając na górną i dolną powiekę. Należy go nakładać ruchem wklepującym od zewnętrznej do wewnętrznej części oka, robiąc obrót o 360 stopni. Produkt do stosowania rano i wieczorem

Pojemność:  15 ml,  Cena  706,00

O marce ARTISTRY™

Marka ARTISTRY znajduje się wśród pięciu najlepiej sprzedających się  w segmencie prestiżowych preparatów do pielęgnacji skóry oraz kosmetyków do makijażu. W grupie produktów sygnowanych marką ARTISTRY znajdują się testowane klinicznie, intensywne w działaniu kuracje i luksusowe rozwiązania pielęgnacyjne, które powstały w wyniku zaawansowanych osiągnięć naukowych. ARTISTRY to również pomadki do ust, cienie do powiek, róże do policzków oraz inne kosmetyki do makijażu, dostępne w pięknej palecie kolorystycznej, które spełniają unikalne potrzeby kobiet z całego świata. ARTISTRY znajduje się wśród pięciu najlepiej sprzedających się, prestiżowych marek kosmetyków do pielęgnacji skóry.  Produkty ARTISTRY sprzedawane są poprzez sieć ponad trzech milionów dystrybutorów na całym świecie.

Wszystkie produkty ARTISTRY™ by Amway sprzedawane są wyłącznie za pośrednictwem organizacji sprzedaży liczących ponad trzy miliony osób współpracujących z Amway na całym świecie, obsługujących również swoich klientów także poprzez internet, w Polsce poprzez platformę internetową www.amway.pl

O Amway

Amway jest firmą sprzedaży bezpośredniej, z siedzibą w Ada w Michigan, w USA. W 2016 roku sprzedaż firmy wyniosła 8,8 miliarda dolarów. Najlepiej sprzedające się marki Amway to: NUTRILITE™ (preparaty witaminowe, mineralne i suplementy diety), ARTISTRY™ (produkty pielęgnacyjne oraz kosmetyki do maki-jażu) oraz eSpring™ (system oczyszczania wody) – wszystkie produkty sprzedawane są wyłącznie poprzez  ponad trzy miliony współpracujących z firmą przedsiębiorców na całym świecie. Według danych Direct Selling News 2015 Global 100, światowe wyniki sprzedaży Amway w 2016 roku uplasowały firmę na 1 pozycji wśród firm sprzedaży bezpośredniej. Roczna wielkość sprzedaży Amway obejmuje przychody ze sprzedaży bezpośredniej i innych działań biznesowych. Więcej informacji na stronie: globalnews.amway.com oraz www.amway.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.