100 000 farb na pomoc branży fryzjerskiej. Fryzjerzy walczą o swoje miejsca pracy.

100 000 farb chce przeznaczyć na pomoc salonom fryzjerskim ogólnopolska firma Fale Loki Koki, która łącząc siły wraz z Versum, uruchamia kampanię społeczną #FryzjerzyFighterzy.

#FryzjerzyFighterzy to nazwa kampanii społecznej organizowanej przez Fale Loki Koki i Versum. W ramach akcji, na pomoc salonom fryzjerskim, zostanie przeznaczonych 100 000 farb. Dodatkowo przygotowany został mechanizm umożliwiający zakup bonów przez klientów na portalu Moment.pl. Cel jest jeden – pomoc dla kilkudziesięciu tysięcy poszkodowanych przez koronawirus fryzjerów.

W związku z restrykcjami nałożonymi z powodu pandemii koronawirusa zamknięte zostały wszystkie salony fryzjerskie.  – Otrzymujemy niepokojące informacje dotyczące kondycji sektora usług, w tym fryzjerskich, dlatego zdecydowaliśmy się działać. Czujemy się odpowiedzialni za kształtowanie obrazu naszej branży po odmrożeniu gospodarki – zauważa Waldemar Kotecki, założyciel Fale Loki Koki. Dlatego też marki Fale Loki Koki i Versum łączą siły by wesprzeć salony w walce o przetrwanie, uruchamiając kampanię społeczną, w ramach której bydgoska firma chce przekazać na ręce fryzjerów 100 000 farb do koloryzacji włosów.

Łączymy siły całej branży – nawet 10 000 000 zł. pomocy

Tak powstała idea programu pomocy – #FryzjerzyFighterzy, który zakłada przekazanie produktów do salonów, które wykonają prostą usługę koloryzacji w przystępnej cenie 100 zł. – Musimy wspólnie walczyć o nasz biznes. Tylko skojarzenie w projekcie społecznym salonów fryzjerskich i klientek gwarantuje realną pomoc dla branży. W rezultacie kampanii planujemy, by branża fryzjerska otrzymała zastrzyk 10 000 000 zł. w wartościach usług – komentuje Waldemar Kotecki. Akcja opiera się o sprzedaż specjalnych voucherów na portalu Moment.pl, gdzie klientki salonów mogą, kupując za 100 zł voucher, rezerwować swoją wizytę. Fryzjerzy zyskają produkty do koloryzacji oraz klientki, które umawiając się na zabieg, skorzystają z aplikacji Moment.pl, już teraz liczącej ponad 500 000 użytkowników, a szeroko zakrojona akcja informacyjna ma tę liczbę jeszcze zwiększyć.

Sprzedaż bonów dostarczy obrotów

Dzięki sprzedaży bonów online już wiele salonów zabezpieczyło swoje przychody, zapewniając sobie przetrwanie. Teraz dodajemy także profesjonalne produkty, aby obniżyć koszt wykonania samej usługi. To kolejny krok do uratowania branży i utrzymania kilkuset tysięcy miejsc pracy – komentuje Sebastian Maśka, prezes Versum.

Aby wziąć udział w akcji, wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie fryzjerzyfighterzy.pl, a konsultanci z Versum założą bezpłatną wizytówkę i skonfigurują usługę. Cały proces jest darmowy i maksymalnie uproszczony. Tak, aby fryzjerzy mogli skupić wszystkie swoje siły na powrocie do normalnego funkcjonowania, w momencie, kiedy ich salny znów będą mogły zostać otwarte

Kto stoi za akcją?

Organizatorami całego przedsięwzięcia są Fale Loki Koki odpowiadająca na co dzień za dystrybucję profesjonalnych kosmetyków i sprzętu (takich marek jak: Artego, Kemon, Montibello, Mila Pro czy Olivia Garden) do salonów fryzjerskich, marki kosmetyczne Davines i Rica Polska oraz Versum – właściciel kompleksowego rozwiązania do zarządzania salonami urody, obsługujący niemal 3 miliony wizyt miesięcznie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.