4 czerwca na Stadionie Narodowym odbyła się konferencja nowego portalu internetowego Incentive Planet. Portalu, który w przeciągu najbliższych 8 miesięcy stanowić będzie największą bazę informacyjną dla firm organizujących wyjazdy grupowe.
Konferencję poprowadziła Elżbieta Atkinson – Dyrektor Zarządzająca oraz Agnieszka Chojka – Logistic and Coordination Manager, które opowiedziały o możliwościach i zaletach jakie oferuje innowacyjny portal.
„Incentive Planet” to portal internetowy oferujący e-usługi, gdzie użytkownik może samodzielnie zaplanować, skalkulować i sfinalizować ofertę wyjazdu grupowego lub
konferencji. Projekt www.incentiveplanet.pl jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu Państwa w ramach działania 8.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 do umowy nr UDA – POIG.08.01.00-14-593/11 z dnia 22 maja 2012 r. Dofinansowanie wynosi 70% ( w tym 85% z EFRR i 15% z BP). 30% kwoty kwalifikowanej pokrywa Beneficjent oraz wydatki niekwalifikowane m.in. podatek VAT.
Innowacyjność polega na umożliwieniu bezpośredniego kontaktu z wyselekcjonowanymi przez zespół Incentive Planet pod względem atrakcyjności i rzetelności, dostawcami usług z Polski, Europy i świata. Dzięki temu narzędziu przygotowanie oferty nie będzie już wymagało kilku dni czy tygodni. Wystarczy, że przy wpisaniu odpowiednich pozycji typu: destynacja, liczba osób, termin wyjazdu otrzymamy symulację kosztową oraz opis miejsca do którego zamierzamy się udać.
Będąc częścią tej branży przez wiele lat, chciałam w pewnym momencie zrobić coś, co pozwoliło by klientom i agencjom ułatwić pracę. Wiem ile czasu potrzeba na przygotowanie ofert, na zorganizowanie „incentivu”. Dlatego powstał Incentive Planet. Tym bardziej miło mi, że w ten portal uwierzyli urzędnicy przyznający dotacje unijne. To tylko potwierdza fakt, że narzędzie to było i jest niezbędne – powiedziała Dyrektor Zarządzająca Incentive Planet, Elżbieta Atkinson.
Użytkownicy portalu IP maja możliwość korzystania z bogatej bazy profesjonalnych firm z wieloletnim doświadczeniem z branży MICE, która wcześniej została dokładnie zweryfikowana. Są to m.in.: DMC, hotele, centra konferencyjne, agencje incentive, przewoźnicy, piloci, przewodnicy, czy towarzystwa ubezpieczeniowe.
Portal skierowany jest do klienta instytucjonalnego, agencji incentive, PR, HR, korporacji, małych i średnich przedsiębiorstw, jak i do oferentów (bezpośrednich dostawców usług) DMC, hoteli, centrów konferencyjnych, linii lotniczych, licencjonowanych pilotów, firm ubezpieczeniowych i agencji eventowych.
Nie boimy się, że firmy eventowe będą do nas źle nastawione, że będą uważały nas za konkurencję. Naszym zadaniem, nie jest „rozbijanie” żadnego biznesu. Jesteśmy nastawieni na budowanie wspólnie branży incentive oraz konferencji. Chcemy aby nasz portal był narzędziem wykorzystywanym przez agencje eventowe i ułatwiał im przez to optymalizację czasu na późniejsze zorganizowanie takiego wyjazdu – powiedziała Agnieszka Chojka, Logistic and Coordination Manager.
Z usług portalu Incentive Planet będzie można korzystać już od 4 czerwca 2013 roku. Pracę nad projektem zaczęliśmy w II połowie 2012 roku. Bardzo rzetelnie
sprawdzaliśmy firmy, które zgłaszały się do nas z całego świata chcąc zaistnieć na tym portalu. Przez wiele miesięcy wyspecjalizowany zespół programistów, grafików tworzył silnik i grafikę strony. Wbrew pozorom to nie był łatwy projekt. Dziś kiedy przyszedł moment pokazania go klientom, dziennikarzom jestem bardzo szczęśliwa, że największą część pracy mamy już za sobą. Pragnę jednak zwrócić uwagę, że portal dopiero ukończył fazę testów i teraz będzie wgrywana na niego cała baza przygotowanych i sprawdzonych danych. Sądzę, że do I kwartału 2014 roku będziemy mogli pochwalić się na portalu już wszystkimi destynacjami, z którymi
mamy podpisaną umowę. – powiedziała Elżbieta Atkinson, Dyrektor Zarządzająca Portalem.
Od 4 czerwca będzie już można korzystać z portalu, będzie to jeszcze wersja BETA ale każdego dnia będą Państwo mogli odnaleźć nowe dane na portalu. Można już czytać informacje na temat wyselekcjonowanych destynacji do których klient zamierza się wybrać oraz przygotować symulację kosztową takiego wyjazdu. W razie
problemów technicznych zapraszamy do skorzystania z pomocy pracowników Incentive Planet.
Jest to pierwszy taki kalkulator w branży „incentive”, czy Dyrektor Zarządzająca zdecyduje się na uruchomienie analogicznie kalkulatora dla branży eventowej?
Szczegóły na: www.incentiveplanet.pl
Kontakt dla prasy: k.debicka@commfort.pl
Kontakt do portalu: ela.atkinson@incentiveplanet.pl