Na mapie sklepów marki odzieżowej QUIOSQUE pojawił się nowy salon w Częstochowie. Jest to sklep własny marki, zlokalizowany w Domu Handlowym SCHOTT. Lokal ma powierzchnię 80 m2 i mieści się przy handlowej ulicy miasta.
Cieszymy się, że mimo trudnej sytuacji w branży, otwieramy kolejny salon. Uważamy, że lokalizacja, którą wybraliśmy ma duży potencjał. W pobliżu naszego salonu znajduje się wiele punktów usługowych, toczy się handlowe życie miasta. Odwiedzając nasz salon klientki mogą oszczędzić czas załatwiając wiele spraw w jednym miejscu. – mówi Małgorzata Larwa, Dyrektor ds. Ekspansj
QUIOSQUE nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w każdej sytuacji. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. W swojej ofercie QUIOSQUE proponuje odzież w rozmiarach od 36 do 46, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.
Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z QUIOSQUE należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m2, w mieście powyżej 30 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 000zł do 2 500zł netto na 1m2.