Mierzalność realizowanych działań, nieograniczone grupy docelowe, proste targetowanie komunikatów oraz związane z tym oszczędności kosztowe to tylko niektóre z argumentów, które przemawiają za skorzystaniem z usług agencji digitalowej. Generalnie marketing cyfrowy, nazywany digital marketingiem lub marketingiem online to zestaw działań, które umożliwiają promowanie produktów i usług za pośrednictwem kanałów cyfrowych w internecie. Odbiorcą komunikacji jest zazwyczaj użytkownik komputera lub urządzenia mobilnego. Obejmuje to głównie media społecznościowe, wyszukiwarki, strony internetowe, aplikacje mobilne, SMS/MMS, e-mail itp.Kopiuj HTMLKopiuj tekst
Co warto wiedzieć o WebTalk?
Silnym wyróżnikiem agencji digitalowej WebTalk jest dział badań i rozwoju, który wykorzystuje najnowsze technologie do świadczenia innowacyjnych usług. Do najważniejszych produktów należą:
analiza cen marek i konkurencji w sklepach (szczególnie istotna z punktu widzenia niedawno wprowadzonej dyrektywy Omnibus), przegląd efektywności kart towarowych (w odniesieniu do przyszłości e-commerce i a-commerce), analiza efektywności formatu medialnego, implementacja treści dynamicznych oraz optymalizacja i digitalizacja komunikacji B2B.
WebTalk realizuje coraz więcej międzynarodowych projektów, na co pozwala szeroki wachlarz usług z którego wiele firm korzysta. Firma nieustannie rozwija swoje możliwości i aktualnie powiększa swój silny, profesjonalny zespół liczący na obecną chwilę ponad 100 osób. Jak firma wielokrotnie podkreśla, celem jest zapewnienie swoim klientom najwyższego poziomu obsługi poprzez synergię wszystkich umiejętności cyfrowych i ciągłe rozszerzanie usług w odpowiedzi na rosnące potrzeby.
W 2022 roku w firmie WebTalk powstały trzy nowe działy:
- R&D, czyli Research&Development odpowiedzialny za rozwijanie nowych usług, takich jak np. analityka konsumencka i rynkowa, wdrażanie rozwiązań w e-commerce, opracowywanie strategii cenowych i działania mobile,
- SEO – strategie SEO, SEO dla e-commerce, optymalizacja stron pod kątem wyszukiwarek internetowych,
- Nowe media wizualne (koncentracja na zyskującym popularność w ostatnim czasie TikToku).
Agencja Digital wykorzystuje również swoją sieć agencji partnerskich i lokalnych ekspertów, dzięki czemu obsługuje klientów na 8 rynkach w 10 językach.
Czym zajmuje się agencja digitalowa WebTalk?
Tworzenie strategii odpowiedzialnych za komunikację i budowanie marki, projektowanie kampanii długo i krótkoterminowych, mechanizmów konkurencji i loterii, aktywizację konsumencką, przeglądy strategiczne i modyfikacje warunków wstępnych, warsztaty i szkolenia oraz customizację i personalizację. Przegląd strategii komunikacji marki na rynku Europy Środkowo-Wschodniej.
Media społecznościowe i nowe media wizualne. Tworzenie i koordynacji mediów społecznościowych od tradycyjnych SoMe (Facebook, LinkedIn, Instagram) przez nowe media wizualne (TikTok), gamingowe (Twitch, Discord) oraz działania influencer marketingowe.
Zarządzanie społecznością, czyli Community Management. Proaktywny dział firmy WebTalk obsługuje ruch klientów BOK bazując o dokładnie zaplanowane założenia strategiczne oraz kreatywne. Engagement oraz social selling zapewniają zainteresowanie odbiorców i dostęp do potrzebnych im informacji.
W dziale kreacji zespół ponad 30 osób realizuje wiele projektów, tworząc treści cyfrowe, produkcję i postprodukcję wideo digital/TVC, branding dźwięku i marketing audio, kreatywne wsparcie i consulting. W dzisiejszych czasach niezwykle ważny jest dobór i połączenie odpowiedniego obrazu oraz dźwięku, właśnie tym zajmuje się dział
Zakup mediów oraz działania performance; specjalnie zaprojektowany dział mediów opracowuje strategie i skutecznie wdraża kampanie z wykorzystaniem płatnych mediów społecznościowych, performance marketingu oraz narzędzi programmatic.
Działania SEO takie jak audyty, strategie SEO, SEO dla e-commerce i rynków międzynarodowych oraz pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach internetowych.
Badania i rozwój. Projektowanie i rozwijanie nowych usługi; takich jak analityka konsumencka i rynkowa. Wdrażanie i doskonalenie rozwiązań e-commerce (social i live commerce, rich content, ekosystemy sprzedaży itp.), opracowywanie strategii cenowych, wdrażanie rozwiązań mobilnych oraz działań AR & VR.
Marketing B2B, czyli tworzenie profesjonalnych i specjalistycznych treści, wspieranie komunikacji (szczególnie dla wielu rynków, w tym CEE) oraz budowanie cyfrowego ekosystemu skierowanego na pozyskiwanie leadów.
Aby dowiedzieć się więcej o usługach świadczonych przez agencję digitalową WebTalk, odwiedź ich profil na LinkedIn.