<strong>MC Silk rapuje tak szybko, jak działa Sachol Fast Effect</strong>
Przeczytasz w < 1 minuty

MC Silk rapuje tak szybko, jak działa Sachol Fast Effect

Bausch&Lomb Polska stawia na wyróżniającą się na rynku komunikację w kampanii środka na afty dla dorosłych – Sachol Fast Effect. Szybkość jego działania zostaje pokazana przez porównanie z szybkości samego rapowania. Kampanię pod hasłem „Sachol Fast Challenge” przygotowała agencja 38 Content Communication, a jej twarzą jest MC Silk.

Jeden z najszybszych artystów reklamuje produkt na afty i zachęca do podjęcia wyzwania. ​W trakcie wykonania raper, poprzez analogię do tempa swojego rapowania, nawiązuje do szybkości działania Sachol Fast Effect. Utwór powstały w ramach kampanii to jednocześnie wyzwanie dla każdego, kto chce podjąć rękawicę i spróbować zarapować szybciej niż MC Silk.

Wiedząc, jak szybko działa nasz produkt chcieliśmy znaleźć najlepszą metaforę, a jednocześnie w sposób najbardziej efektywny dotrzeć z przekazem do nowych grup docelowych. Współpraca z MC Silkiem pozwoliła także na stworzenie wyzwania, dzięki któremu możemy zaangażować naszych odbiorców – wyjaśnia Tomasz Sroka z działu marketingu, zajmującego się marką Sachol Fast Effect.

Dasz radę zarapować szybciej?

Na stronie www.fastpogromcaaft.pl śmiałkowie mogą podjąć wyzwanie.

Najnowsza kampania przygotowana dla Sachol Fast Effect wykorzystuje liczne kanały dotarcia do klientów, proponując odbiorcom atrakcyjne konteksty. Wideo z utworem MC Silka dostępne jest w mediach społecznościowych marki Sachol oraz rapera. Akcja została wsparta również działaniami digitalowymi oraz mediowymi. Całość kampanii jest prowadzona w Internecie i na kanałach społecznościowych. Autorem kampanii jest 38 Content Communication.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.