Konkursy, ekskluzywne wywiady, eventy, podsumowanie ostatniej dekady mody, pierwszy online’owy fashion show oraz lookbook marki. Tak swoje 10. urodziny będzie w tym roku świętować platforma modowa Domodi.pl. Serwis działa od 2011 roku i przez ostatnie 10 lat zgodnie ze swoją misją „inspiruje i pomaga w modowych wyborach jak nikt inny”, zyskując miano największego serwisu e-commerce fashion w Polsce. Dziś Domodi inauguruje swój jubileusz, który zamierza hucznie celebrować wraz z użytkownikami, partnerami i polskim środowiskiem modowym.
Dekada Mody Domodi
Już za chwilę Domodi.pl rusza z pierwszymi niespodziankami, które przygotowało z okazji swojego 10-lecia. Taki okrągły jubileusz to też idealny moment na podsumowanie ostatniej dekady działalności platformy. “Domodi zaczynało jako mały, wrocławski start up. Dzięki znalezieniu niszy na rynku, platforma dynamicznie rozwijała się, aby w 2018 roku stać się częścią Holdingu Wirtualnej Polski, a w 2019 najbardziej rozpoznawalną wyszukiwarką modową w Polsce (ranking Rzeczpospolita, 2019)” – komentuje Rafał Warecki, CEO Grupy Domodi. Był to ważny czas dla marki, która w tym czasie przeprowadziła zmiany wizerunkowe. Obok całościowego rebrandingu Domodi, w media planie pojawiła się pierwsza kampania telewizyjna i współpraca z Top Model. Gdy w 2020 pandemia zaskoczyła wszystkich, w tym także branżę fashion, Domodi nie zwolniło tempa. W styczniu ukazało się ekskluzywne wydawnictwo – „Słownik mody”, które marka współtworzyła z 22 osobowościami z polskiego środowiska modowego. Tego samego roku powołała także do życia magazyn Clue – niezależne wydawnictwo skupiające szerokie spojrzenie na e-commerce oraz branżę fashion. “2021 to rok 10. urodzin Domodi, dlatego ponownie planujemy duży krok w życiu marki – już jesienią odbędzie się pierwszy online’owy event modowy, a poza nim moc niespodzianek i atrakcji z okazji 10-lecia platformy” – zdradza Martyna Głowińska-Gryglewska, Marketing & PR Manager Grupy Domodi.