Alkohol na Dzień Kobiet? Propozycje dla kobiet biznesu
Przeczytasz w 3 minuty

Alkohol na Dzień Kobiet? Propozycje dla kobiet biznesu

Znalezienie prezentu na 8 marca w kontekście businesswomen to nie mission impossible. Szczególnie w przypadku kobiet biznesu i trunków alkoholowych należy wziąć pod uwagę kilka czynników, które sprawią że wybór będzie zarówno na miejscu, jak i odpowiadał konkretnym potrzebom paniom prowadzącym swoje firmy. Jak więc podejść do poszukiwań i co proponuje nam rynek?

Nie tylko kwiaty. Co musimy wiedzieć o “damskich” alkoholach?

Choć Dzień Kobiet stereotypowo kojarzy się z zakupem kwiatów i słodyczy, coraz więcej Polaków stawia na wyrafinowane trunki oraz tzw. experience-presents. Ta druga kategoria to m.in. wyjazdy tematyczne, przyjęcia z motywem przewodnim, czy też niezapomniane wyjścia do lokali gastronomicznych – te z kolei wracają do łask wraz ze znoszeniem obostrzeń związanych z pandemią koronawirusa. Zarówno właściciele restauracji, jak i detaliści prowadzący regularną sprzedaż alkoholi deklarują, iż kobiety zaskakująco często wychodzą poza schemat standardowych win.

– W Walentynki, a następnie Dzień Kobiet panie regularnie pytają o trunki z wyższej półki. Dla nich liczy się jakość, niestandardowa nuta smakowa oraz innowacje. Te wartości towarzyszą zwłaszcza kobietom niezależnym, chcącym zerwać ze stereotypami. Myślę, że producenci, którzy firmują swoje produkty właśnie takimi przymiotami, mogą być pewnym wyborem w przypadku takich okazji – wyjaśnia właścicielka jednej z restauracji w Sopocie.

Czy wciąż więc można mówić o typowo “damskich” alkoholach? Z roku na rok zanikają wyraźne różnice między panami i paniami, a prym wiodą wartości uniwersalne. Z drugiej zaś strony niezwykle istotnym czynnikiem staje się personalizacja poszczególnych segmentów alkoholi. Tym samym na rynku pojawiają się zarówno trunki dla szerokiej grupy odbiorców, jak i pozycje bezglutenowe, propozycje bio, a także… marki adresowane właśnie typowo do damskiej części klienteli.

Must-have Dnia Kobiet

Alkohol na Dzień Kobiet? Propozycje dla kobiet biznesu

Biorąc pod uwagę dynamikę zmian rynkowych nie tylko w okolicach Dnia Kobiet, ale ogólnie – wśród konsumentek i konsumentów, klienci szukający “prezentu idealnego” natrafiają na niuanse, które są w stanie zrujnować nawet najlepsze intencje. Szczególnie w przypadku przedsiębiorczyń, które znają swoje preferencje i wiedzą, czego chcą, łatwo o niemałe faux pas. Czym więc kierować się podczas przeglądania półek sklepowych?

– Oczywiście nie ma uniwersalnego przepisu na znalezienie trunku, który będzie odpowiadał konkretnym potrzebom danej osoby, ale mogę podzielić się kilkoma wskazówkami, ograniczającymi ryzyko “wpadki”. Przede wszystkim musimy sobie zdać sprawę z istoty przedsiębiorczyń w naszym społeczeństwie. Są to kobiety odważne, niezależne, które zasługują na wszystko, co najlepsze. Z taką też myślą BZK Alco debiutowało z pierwszą w Polsce linią dedykowaną właśnie kobietom – “SHE”. Markę reprezentują dwa segmenty produktowe – aksamitna 40-proc. wódka oraz likiery. Te z kolei to prawdziwa gratka dla kobiet ceniących sobie szeroką paletę smaków. Proponujemy granat, opuncję figową, kawę z pomarańczą oraz słony karmel. Taki zestaw przypadł do gustu już tysiącom naszych klientek – podkreśla Grzegorz Chojnacki, prezes spółki BZK Alco.

To jednak nie jedyne propozycje producenta, które zdały już nie jeden sprawdzian w okolicach Dnia Kobiet. W portfolio BZK Alco wyjątkowo kuszącą propozycją jest także kolekcja alkoholi kraftowych. W tym segmencie kobiety biznesu najczęściej stawiają na odważne miksy smaków, reprezentowane m.in. przez linię “Wokulski”. Koneserki połączeń owoców z destylatem win gronowych z pewnością docenią duet wiśni i brandy, a miłośniczki wyraźnych nut mogą bez obaw postawić na miks irlandzkiej whiskey z pigwą. Co jednak z paniami, które gustują w barowych drinkach?

Gin przepisem na Dzień Kobiet

Choć w Polsce wciąż ten segment produktowy przeciera szlaki, z roku na rok rośnie liczba zadeklarowanych miłośniczek ginu. W tej kategorii BZK Alco już podbiło rynek marką “9Bridges”, która ściśle nawiązuje do trendów światowych i klasyków z najwyżej półki. Właśnie tymi cechami BZK Alco zaskarbiło sobie zaufanie tysięcy klientek z całego kraju – w tym – prawdziwie wymagających koneserek niepowtarzalnych smaków baz pod drinki. Właśnie w takim anturażu najlepiej odnajduje się “9Bridges” – wśród dodatków, które nadają całej strukturze wyjątkowe nuty, wpisujące się w szeroką gamę okazji – także na Dzień Kobiet.

– “9Bridges” to faktycznie duma całego zespołu BZK Alco. Tworząc nasz gin, chcieliśmy przekazać klientkom niepowtarzalne doświadczenie smakowe, które wymyka się standardowym produktom obecnym na rynku. Opierając się wyłącznie na opiniach detalistów, którzy regularnie zamawiają “9Bridges” mogę z całą świadomością stwierdzić, że ta pozycja to strzał w dziesiątkę, jeśli chodzi o Dzień Kobiet w kontekście businesswomen – rekomenduje Grzegorz Chojnacki z BZK Alco.

Jakość, innowacja i personalizacja – te cechy powinny być myślą przewodnią każdej osoby, która szuka idealnego trunku z okazji Dnia Kobiet. Najlepsza rada tegorocznego święta? Postawienie na najlepszych z branży – producentów, takich jak BZK Alco.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.