Beauty Buzz Day - porozmawiajmy o urodzie
Przeczytasz w 2 minuty

Beauty Buzz Day – porozmawiajmy o urodzie

Pierwszy dzień wiosny przywitaliśmy w tym roku rozmawiając o urodzie i zdrowiu.Podczas pierwszej edycji Beauty Buzz Day, która odbyła się 21 marca w Samym Centrum Wszechświata w  Warszawie zaproszeni blogerzy i dziennikarze mieli okazję m.in. poznać najnowsze trendy w pielęgnacji oraz uczestniczyć w warsztatach fotograficznych flat lay, doskonaląc niezbędne umiejętności każdego influencera w kategorii beauty.

Beauty Buzz Day - porozmawiajmy o urodzieBeauty Buzz Day to nowy projekt na urodowej mapie wydarzeń skierowany do influencerów dziennikarzy, którzy chcą śledzić najnowsze trendy w pielęgnacji, makijażu, modzie, a także czerpać wiedzę z zakresu zdrowego odżywiania. Cykliczne spotkania to wyjątkowa okazja do sprawdzenia nowości na własnej skórze, wymiany opinii, a także uczestniczenia w warsztatach i wykładach, które prowadzą najlepsi specjaliści w swoich dziedzinach.

Beauty Buzz Day to inspirujące spotkania i okazja do wymiany doświadczeń i opinii na temat testowanych produktów, zapoznania się z nowościami oraz do zdobycia solidnej dawki wartościowej wiedzy, którą uczestnicy dzielą się ze swoimi czytelnikami i fanami w mediach społecznościowych.

Beauty Buzz Day - porozmawiajmy o urodzieUczestnicy pierwszego Beauty Buzz Day mogli zapoznać się z techniką japońskiego cosmoliflingu, który zaprezentowała Katarzyna Kanoa Namysł – mentorka uważnej komunikacji z ciałemi emocjami. Agnieszka Piskała, dietetyczka i ekspertka ds. żywienia Holistic Polska – dystrybutora naturalnych, szwedzkich suplementów diety, opowiedziała o wpływie zdrowego odżywiania na jakość życia i o tym, jak ważne dla utrzymania zdrowej równowagi jest holistyczne podejście do organizmu i stylu życia.

Wiosenny makijaż z marką Kobo Professional wykonała Katarzyna Pokonieczna. Uczestniczki na własnej skórze odkrywały techniki nakładania różu, dzięki którym twarz nabiera świeżości i wygląda młodziej. Vlogerka i makijażystka Magdalena Lach zaprezentowała fantastyczną pielegnację „glass skin”, gorący koreański trend, który poprawia jakość skóry, daje efekt niezwykle naturalnej i zdrowej cery, a także stanowi znakomitą bazę pod świetlisty makijaż. Podczas spotkania zaprezentowano innowacyjne formuły w kosmetykach z linii Biolonica, zawierające komórki macierzyste jabłoni, nową serię kosmetyków do demakijażu Hemish, a także detoksykujące maski profesjonalne Arkana oraz linię Ziaja Kozie Mleko inspirowaną koreańskimi rytuałami pielęgnacyjnymi.

Beauty Buzz Day - porozmawiajmy o urodzieBeauty Buzz Day to również część warsztatowa, skierowana do wszystkich tych, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności niezbędne przy prowadzeniu bloga czy youtubowego kanału o urodzie. Pierwsze warsztaty poświęcone były fotografii flat lay, a ich głównym bohaterem była nowa linia kosmetyków do włosów Oh!My Sexy Hair.

Gospodynią Beauty Buzz Day była Dorota Michałowska,prowadząca program „Na Tapecie” telewizji Superstacja.

Partnerami spotkania byli: Holistic Polska, Ziaja Polska, OH my sexy, Arkana, EnteFace, La Rose, Kobo Professional, Biolonica, Drogerie Natura.

,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Proszę wpisać nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.