FC Pszczółka pod patronatem Ministerstwa Rolnictwa wraz z Uniwersytetem Przyrodniczym w Lublinie zainicjowała ogólnopolską akcję społeczną „Bee Smart” – ratujemy pszczoły. My stawiamy hotele – Ty siejesz kwiaty.
Na co dzień Polska Rada Biznesu to miejsce spotkań właścicieli i kluczowych menedżerów największych polskich przedsiębiorstw oraz firm międzynarodowych działających w Polsce. Ale tego dnia doszło do niesamowitego spotkania świata biznesu ze światem artystów. Znane i lubiane osoby spotkały się tu, by wesprzeć kampanię “Bee smart – ratujemy pszczoły. My stawiamy hotele – Ty siejesz kwiaty”. Fabryka Cukierków „Pszczółka” pod patronatem Ministerstwa Rolnictwa oraz we współpracy z Uniwersytetem Przyrodniczym oficjalnie zainaugurowała kampanię edukacyjną, której celem jest ochrona pszczół dziko żyjących. Prezes Fabryki Cukierków “ Pszczółka” Robert Rudnicki podkreślił, że ich firma chce inspirować innych do podejmowania długofalowych działań na rzecz poprawy warunków życia pszczół dziko żyjących w Polsce poprzez stawianie specjalnych hoteli oraz sadzenie miododajnych roślin. Dramatycznie zmniejszająca się populacja pszczół jest problemem globalnym, a ich wyginięcie oznacza katastrofę całego ekosystemu. Bez ich zapylenia nie będziemy mieli większości roślin, owoców, czy warzyw. Pszczółka jako firma czerpie z natury, a troska o środowisko naturalne jest nieodłącznym elementem jej biznesu. Zwracając uwagę na ten problem, przedstawiciele świata biznesu oraz gwiazdy zachęcają każdego do sadzenia w swoim ogrodzie lub na balkonie kwiatów i roślin miododajnych.
W wydarzeniu wzięli udział między innymi: Włodzimierz Ziętarski, Anna Korcz, Sylwia Wysocka, Anna Popek, Olga Borys, Jacek Kret, Divine Kitenge Martyńska, Eliza Gwiazda, Aleksander Wróbel, Andżelika Piechowiak, Kasia Vu Manh, Lidia Kopania.
Aukcję wsparły również firmy: Cybex producent ekskluzywnych wózków dziecięcych, fotelików oraz nosideł, Panek CarSharing – największy operator aut na minuty, a także firma Apis – spółdzielnia pszczelarska.