hushoffice - adobe stock
Przeczytasz w 2 minuty

Budka telefoniczna do biura – czy warto?

Budki telefoniczne kojarzą nam się z przeszłością, kiedy to na chodnikach miast można było skorzystać z aparatu telefonicznego na kartę lub żetony w specjalnej wyciszonej budce. Aktualnie takich konstrukcji już się nie widuje, ponieważ każdy ma dostęp do smartfona, dzięki czemu może wykonać połączenie w dowolnym momencie. Dość popularnym rozwiązaniem stało się jednak stosowanie budek telefonicznych w biurach. Czym one są takie i dlaczego warto w nie inwestować?

Budka telefoniczna do biura – dlaczego warto w nią inwestować?

Budka telefoniczna hushPhone to dodatek do wyposażenia wnętrza, dający szansę na bardziej efektywną pracę. Dzięki zdolności do wyciszania dźwięków taka budka pozwala na swobodną rozmowę z klientem, co jest szczególnie pomocne w dużych otwartych biurach, tzw. open space, w których stanowiska pracy znajdują się na otwartej przestrzeni. Budki telefoniczne w biurze przydadzą się jednak nie tylko w celu wykonywania rozmów telefonicznych, ale także tam, gdzie potrzebne jest osobne pomieszczenie na wideokonferencję lub przeprowadzenie spokojnej rozmowy z pracownikiem.

Czym jest budka telefoniczna do biura?

Budka telefoniczna do biura to mobilna budka akustyczna, która wyglądem może nawiązywać do tych, które znamy. Dzięki nowoczesnym technologiom funkcjonalność takiej budki jest znacznie większa. Główną cechą charakterystyczną tego produktu jest wyciszenie odgłosów z zewnątrz. Taka opcja okaże się przydatna przede wszystkim w dużych biurach, w których często panuje hałas. Budki akustyczne świetnie sprawdzą się jako spokojne miejsce do przeprowadzenia rozmów telefonicznych, konferencji online, a także w przypadku, gdy pracownik potrzebuje zebrać myśli i oderwać się na chwilę od hałasu.

Budka telefoniczna do biura – zalety

Wykorzystanie budki telefonicznej w przestrzeni biurowej wiąże się z wieloma korzyściami zarówno dla przedsiębiorcy, jak i jego pracowników. Budka akustyczna będzie nie tylko ciekawym dodatkiem aranżacyjnym. Jej głównym zadaniem jest zapewnianie spokojnej, akustycznej przestrzeni, dzięki czemu będzie można uciec przed hałasem, płynącym z otwartej powierzchni biura. Takie wykorzystanie ma duże znaczenie dla pracowników, którzy wydajniej pracują w ciszy. Dużo łatwiej jest wykonać ważną rozmowę telefoniczną, gdy nie słychać dźwięków pochodzących z otoczenia. Wyciszające właściwości budki stanowią główny atut tego typu konstrukcji. Dobierając jednak budkę, która swoim designem wpasuje się w przestrzeń biurową, można zadbać o ciekawą aranżację wnętrza.

Budki telefoniczne do biura to ciekawe rozwiązanie, które może korzystnie wpłynąć na wydajność pracy pracowników. Zaletą też jest jej mobilność, co oznacza, że można ją ustawić w dowolnym miejscu, a w przypadku zmiany aranżacji, swobodnie przestawić w inne. Inwestycja w takie rozwiązanie zwiększa komfort pracowników, bez konieczności tworzenia kosztownych aranżacji. Pracodawca, dla którego ważne jest samopoczucie kadry, chętnie postawi na opcję, która może podnieść morale pracowników, a wraz z tym zwiększyć ich wydajność, a co za tym idzie zwiększyć zyski.

 

źródło zdjęcia: materiał klienta

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Proszę wpisać nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.