Commfort Public & Trade Relations wprowadza kolejną, polską markę na rynki Azjatyckie

ARDORA to marka strojów do tańca flamenco, które są produkowane w Polsce. Produkty te tworzone są w warszawskiej pracowni przy współpracy z konstruktorem o międzynarodowym doświadczeniu  w szyciu strojów scenicznych.  ARDORA to połączenie wiedzy i doświadczenia, które gwarantują, że każdy projekt spełni potrzeby tancerek zajmujących się flamenco zarówno amatorsko, jak i profesjonalnie.

Marka ARDORA stworzona została blisko 2 lata temu przez trzy charyzmatyczne kobiety, które są pasjonatkami kultury flamenco. Z miłości do tańca i zamiłowania do mody tworzą wyjątkowe stroje sceniczne, które zaspakajają potrzeby klientów.

„Stroje marki ARDORA wyróżnia dbałość o szczegóły i ręczne wykończenie. W pracy nad każdą kolekcją łączymy najnowsze trendy w modzie z tradycją flamenco. Nasze stroje goszczą już na wielu europejskich scenach. A teraz podjęliścmy decyzję o współpracy z Agencją Pani Katarzyny Dębickiej w celu rozwinięcia  marki na dalsze rynki,  w tym azjatyckie” – powiedziała Elżbieta Pieprzowska, współzałożycielka marki ARDORA.

Od grudnia do zadań agencji będzie należała obsługa biura prasowego oraz dotarcie z ofertą produktową do klientów z rynków azjatyckich i arabskich, którzy w polskiej odzieży firmowanej znakiem „ARDORA” dostrzegli produkt luksusowy i unikalny. Agencję wybrano w wyniku rekomendacji i dotychczasowych sukcesów w zakresie działań Trade Relations. Z ramienia Commfort markę ARDORA przed mediami będzie reprezentowała Monika Chodak. Za strategię biznesową marki i kontakty z dystrybutorami odpowiada właścicielka Agencji, Katarzyna Dębicka.

Więcej na temat marki na https://pl.ardoraflamenca.com/ a także w mediach społecznościowych: https://www.facebook.com/ardora.polska  oraz https://www.instagram.com/ardora_flamenca/

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.