Premiera wyjątkowej książki „Design” zawierającej kilkadziesiąt prac prezentujących najważniejsze osiągnięcia jednego z czołowych polskich projektantów i licznie zgromadzeni goście – tak wyglądał wernisaż wystawy „Design: Illustration” Janusza Kaniewskiego. Wyłącznym sponsorem wydarzenia była marka Żywiec.
Na polskim rynku wydawniczym od dawna nie pojawił się podobny album – osobisty przegląd kluczowych projektów zrealizowanych przez projektanta znanego nie tylko w Polsce, ale i na świecie – Janusza Kaniewskiego. W książce „Design” znalazły się zarówno te najbardziej rozpoznawalne prace, jak również i takie, które autor pokazał po raz pierwszy, odsłaniając tym samym tajniki warsztatu pracy designera.
Premierze albumu towarzyszył wernisaż „Design: Illustration”. Licznie zgormadzona publiczność mogła zapoznać się z metodami pracy projektanta – na bazie „design story” projektów każdy mógł prześledzić proces twórczy od pierwotnej koncepcji do gotowych realizacji i dowiedzieć się, jak ewoluowały poszczególne prace. Na przykładzie kilkudziesięciu grafik, będących kompilacją materiału powstałego na przestrzeni wielu lat współpracy, goście mogli odtworzyć historię tworzenia nowej szklanki Żywca i dowiedzieć się, co wpłynęło na jej ostateczny kształt . Jak mówi projektant, została stworzona dla przyjemności picia.