Już 13 maja 2019 w przestrzeni warszawskiego obiektu eventowego Digital Knowledge Village odbędzie się II edycja Festiwalu Call Center – branżowego wydarzenia kierowanego do specjalistów z obszaru obsługi klienta przez call i contact center.
Festiwal Call Center to jednodniowe spotkanie dla liderów branży. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny dla grupy docelowej. Warunkiem jest rejestracja na stronie www.festiwalcallcenter.pl. Uczestników akredytuje organizator.
O czym na Festiwalu?
Wydarzenie zostało przygotowane w specjalnej, łączonej formule. Odwiedzający będą mogli odwiedzić stoiska prezentujące oferty firm z branży call i contact center oraz wysłuchać wystąpień eksperckich na temat aktualnej sytuacji na rynku, rozwiązań preferowanych przez klientów oraz nowinek technologicznych.
W programie między innymi wystąpienia: Jacka Piątkowskiego – dyrektora d/s sprzedaży usług komunikacji grupowej – Focus Telecom Polska, Edyty Serowik – Dyrektor Departamentu Jakości i Optymalizacji Procesów w Allianz Polska oraz Piotra Wojciechowskiego – założyciela i szefa FUZERS.
Weź udział w warsztatach!
14 maja, dzień po wydarzeniu dla uczestników przygotowano ofertę warsztatów tematycznych prowadzonych przez specjalistów z zakresu obsługi klienta i sprzedaży. Warsztaty poprowadzą Rafał Jarosz – trener biznesowy, menedżer i konsultant oraz trenerzy z firmy ProOptima Konsulting: Szkolenia, Customer Experience Management.
Aktualne informacje dotyczące wydarzenia znajdują się na stronie www.festiwalcallcenter.pl
Facebook Call Center