Nowe warianty lekkich win pod marką Monte Santi przygotowała na sezon letni firma Jantoń, kontynuując tym samym rozbudowę jednego ze swoich flagowych brandów. Po sukcesie Fruttisecco, spółka wprowadza kolejne nowości: popularny na całym świecie drink Spritz, a także linię Smoothsecco, w której proponuje smaki 3 słynnych koktajli: Bellini, Rossini i Mimosa. Wszystkie produkty marki Monte Santi produkowane są na rynek zarówno polski, jak i międzynarodowy, a ich komunikacja będzie miała charakter globalny.
Nowe warianty win lekkich to odpowiedź firmy Jantoń na światowe trendy, w tym dynamiczne wzrosty win musujących typu ‘prosecco’.
Przez długie lata wina musujące towarzyszyły nam jedynie podczas ważnych uroczystości i stanowiły element ich celebracji. Dziś konsumenci sięgają po wina musujące dużo częściej, na przykład podając je jako aperitif, a kobiety – podczas spotkań z przyjaciółkami. Rynek jednak cały czas ewoluuje, klienci są coraz lepiej wyedukowani, poszukują nowości, a latem – orzeźwienia, relaksu i odrobiny luksusu na co dzień. Stąd nasza propozycja na nadchodzący sezon: nowe, lekkie wina musujące pod marką Monte Santi. Stanowią one wyrafinowaną alternatywę dla piw smakowych i drinków RTD. Warto podkreślić, iż to nasza kolejna inwestycja w stale rosnący rynek prosecco – wyjaśnia Jakub Nowak, Prezes Zarządu firmy Jantoń. – Zgodnie z przyjętą przez naszą spółkę strategią, marka Monte Santi, obok właśnie wprowadzanego przez nas brandu Leemon Demon, będzie dystrybuowana i wspierana kampanią komunikacyjną na rynku międzynarodowym.
W portfolio Jantoń, wśród nowych wariantów Monte Santi znajdzie się znany włoski drink Spritz, który zrobił zawrotną karierę na całym świecie. Spritz to smak soczystych pomarańczy połączony z nutką goryczy i musującym winem.
Na letni sezon spółka przygotowała także linię orzeźwiających win musujących Smoothsecco. W jej ramach dostępne będą: kultowy włoski koktajl Bellini o smaku białej brzoskwini, truskawkowe Rossini oraz Mimosa – kusząca smakiem i aromatem soczystych, słodkich pomarańczy.
Aby zwiększyć trial produktów oraz wzmocnić element zakupu spontanicznego, spółka Jantoń, oprócz tradycyjnych pojemności 0,75 l, oferuje wszystkie wina w butelkach 0,2 l oraz w czteropakach.
Sprzedaż nowych produktów będzie wspierana komunikacją globalną w mediach społecznościowych, działaniami w punktach sprzedaży oraz programem HoReCa – Freebox. Lekkie wina Monte Santi będą dystrybuowane zarówno w kanale nowoczesnym, jak i tradycyjnym.