„Golden State of Mind”- startuje nowa kampania wizerunkowa California Wines

SAN FRANCISCO  California Wine Institute, organizacja reprezentująca winnice i winiarzy kalifornijskich, inauguruje globalną kampanię wizerunkową, przedstawiając Kalifornię i jej winiarskie oblicze jako lidera zrównoważonego rozwoju, innowacji oraz zaawansowanych praktyk upraw oraz produkcji, podkreślając istotne zaangażowanie rodzinnych firm winiarskich w produkcję win najwyższej jakości. Kampania ta jest częścią dziesięcioletniej strategii rozwoju, której celem jest zwiększenie eksportu win kalifornijskich na rynki światowe. Pierwsza faza tych działań koncentruje się na poszerzaniu świadomości konsumenckiej dla win z Kalifornii poprzez akcje marketingowe , także cyfrowe oraz promocje skierowane do Klientów tam gdzie aktywnie poszukują i kupują wina.

Kampanię „Golden State of Mind” zapowiada prezentacja nowego logo oraz wizerunku, której kolejne odsłony przedstawiane będą poprzez wiosenne miesiące 2021. Przedsięwzięcie skoncentrowane jest wokół pozytywnych idei innowacyjności, optymizmu oraz zaawansowanego poziomu kalifornijskiego winiarstwa. Kluczowe elementy kampanii obejmują globalne, cyfrowe działania informacyjne i reklamowe, podkreślające zaangażowanie Kalifornii w kontynuowanie praktyk zrównoważonego winiarstwa, innowacyjny program California Wines Virtual Global Marketplace przeznaczony dla importerów i kupców oraz platformę edukacyjną CAPSTONE, czterostopniowy kurs poświęcony winom z Kalifornii. Kalifornijscy producenci win poszukują kolejnych możliwości i sposobów komunikacji z jak najszerszym międzynarodowym środowiskiem konsumentów.

‚Kryzys roku 2020 w szczególny sposób uwypuklił znaczenie konsekwentnego budowania jak najlepszych relacji ze wszystkimi sojusznikami win kalifornijskich na całym świecie”, podkreśla Pani Honore Comfort , California Wine Institute -Vice President of International Marketing.” Zamierzamy wykorzystać wszystkie możliwości by wytyczać nowe drogi dzielenia naszymi unikatowymi atrybutami, umacniając w ten sposób pozycję Kalifornii w świadomości globalnych konsumentów wina i rozszerzając silny system kanałów sprzedaży win kalifornijskich”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.