Groupon bardziej osobisty
Przeczytasz w < 1 minuty

Groupon bardziej osobisty

Groupon bardziej osobisty

Groupon startuje z inteligentnym newsletterem Smart Deals

Groupon (NASDAQ: GRPN), globalny lider na rynku ofert lokalnych, startuje z dopasowanym do polskich użytkowników newsletterem Smart Deals.

Warszawa, 13 maja 2014 r. – Od teraz nowy newsletter Groupona – określając grupy użytkowników pod względem demografii i struktury – uczy się wychwytywać wzorce zachowań konsumenckich. Dokładnie analizując i korelując duże ilości danych, nowa odsłona newslettera Smart Deals będzie nadawać priorytet określonym ofertom tak, aby jak najbardziej odpowiadały zainteresowaniom subskrybentów, zależnie od zaszeregowania przez pryzmat płci i miejsca zamieszkania.

Z dniem startu  Smart Deals Groupon zacznie je drobiazgowo studiować i uczyć się naszych zachowań zakupowych. Ten unikalny mailing będzie dostępny dla wszystkich, którzy są zarejestrowani w serwisie Groupon.

Smart Deals to przełom w komunikacji Groupona z klientami – powiedziała Aniela Hejnowska, Dyrektor Zarządzająca Groupon Polska – Po raz pierwszy, użytkownik otrzyma ofertę, odpowiadającą jego profilowi.  Dzięki temu, że system lepiej przestudiuje nawyki naszych klientów, newsletter będzie lepiej trafiał w ich gusta i potrzeby.

Klienci Groupona nadal mogą wyszukiwać dowolne oferty na stronie www i przez aplikację mobilną. Smart Deals z kolei wyśle spersonalizowane oferty, które będą czekać na subskrybentów w mailu. Mężczyzna zainteresowany specjalistycznym sprzętem sportowym, zamieszkujący średnie miasto, najprawdopodobniej nie zobaczy  już więc oferty na kosmetyki jako pierwszej pozycji w newsletterze.

Smart Deals to również idealne narzędzie Groupona dla lokalnych sprzedawców. Dzięki bardziej sprofilowanym newsletterom, zwiększy się ekspozycja ofert lokalnych firm przeznaczonych dla klientów mieszkających w określonym regionie, którzy szukają konkretnych produktów czy usług w najbliższej okolicy.

Mechanizm Smart Deals na razie dostępny jest wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników, z czasem zostanie wprowadzony do aplikacji na smartfony i na stronie Groupona.

Więcej informacji na Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTubePinterest
oraz na stronie
Groupon.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.