<strong>Gwiazdy show businessu pomocowo dla dzieci z Domu Dziecka</strong>
Przeczytasz w 5 minuty

Gwiazdy show businessu pomocowo dla dzieci z Domu Dziecka

27 sierpnia br do Goliny k/Jarocina na zaproszenie Starostwa Powiatowego Miasta Jarocin i ks. Proboszcza Grzegorza Stachurskiego, przyjechała śmietanka polskich Gwiazd show businessu wystąpić w charytatywnym pokazie mody, a wszystko po to, aby wesprzeć Dom Dziecka w Górze k/Jarocina, kierowany przez dyrektora Pana Eugeniusza Urbańskiego. Nie tylko artyści włączyli się w akcję pomocową ale wielu projektantów mody i przedsiębiorców. Laboratorium Kosmetyczne AvaLaboratorium Kosmetyczne Jadwiga każdego roku wspierają akcje charytatywne organizowane przez agencję Makana Art & Business. Do tej grupy dołączyły firmy kosmetyczne Delia Cosmetics, Hurtownia Fryzjerska  Loowell, Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie oraz wyjątkowa firma Alles,szyjąca ponadczasową bieliznę damską.. Wydarzenie zbiegło się ze świętem  Matki Bożej Pocieszenia w Golinie. Gości  na widowni powitała Pani Wicestarosta Katarzyna Szymkowiak, tym samym otwierając Galę pokazu, prowadzoną przez Hannę Hurlak.

Na scenę wybiegli Patrycja HurlakMarek Siudym, Olga BończykArkadiusz Janiczek, Kamila ŚcibiorekKrzysztof Antkowiak oraz Ilona AdamskaArtur Dziurman, prezentując  najnowszą  sportową kolekcję marki GuaDesign. W tym roku pojawiły się nowe wzory i kolory dresów. Na każdym z nich wydrukowane były znaczki patriotyczne i religijne. Wszystko w stonowanych odcieniach  beżu, bieli czerni, szafiru i zieleni. Aplauz  publiczności zagrzewał artystów do śmiałych spontanicznych tańców na scenie.

Wielką niespodzianką okazał się pokaz jarocińskiej marki ElevenStory oraz Lukani Wear. W kolekcji damsko-męskiej stworzonej z rozmachem  przez Łukasza Gościniaka możemy zobaczyć wiele kolorów takich jak szarość, beż, czerń, biel  czy print kwiatowy. Projektant zapewnia, że tworzy krótkie serie i na zamówienie, wniosek – niepowtarzalne. Nie brakuje również sukienek w stylu retro. Suknię w kolorze fuksji, zaprezentowała influencerka modowa Adrianna Kałużna. Stylizacje były przełamane maleńkimi torebkami i plecaczkami od koloru czarnego poprzez brązy i żółcie Pauliny Schaedel. W tych projektach każda kobieta znajdzie coś dla siebie. Cała kolekcja oparta jest na delikatnych formach połączonych z doskonałą konstrukcją. Nie zawiodła również kolekcja męska. Gościniak postawił na casualowe formy i naturalne tkaniny, nie zapominając o najwyższej jakości wykonania. Każdy model to indywidualny przypadek.

Kasiulkowo.pl to młoda marka na polskim rynku modowym stworzona przez Katarzynę Szkołut. Kolekcja wręcz bajkowa o soczystych kolorach i wyrazistym princie. Projektantka mówi, że tworzy wesołe kreacje dla pozytywnych kobiet , masowa produkcja jej nie interesuje. Chce tworzyć coś niepowtarzalnego, odlotowego. Każda z jej kolorowych cudeniek występuje w komplecie z równie ciekawymi multikolorowymi torbami. Przyznam, że zakładając jej tunikę od razu mam lepszy humor.

Pausa Moniki Reszczyk od kilku sezonów wpisuje się w mój ulubiony ponadczasowy styl. Reszczyk pracuje tylko na naturalnych tkaninach. W tym pokazie główną rolę grał len o bardzo intensywnych kontrastowych kolorach czerni, rubinowej czerwieni, różu oraz morskiego błękitu. Luźnie koszule, tuniki i szerokie spodnie wiodły prym, tylko Ilona Adamska wystąpiła w czarnej długiej , rozkloszowanej sukni. Na każdej sylwetce  widniała  lniana biżuteria ozdobiona mikrokryształkami od Isabelle Izabelli Witkowskiej. Jeżeli zastanawiacie się  jak można wyglądać ekskluzywnie, a jednocześnie doświadczać komfortu, to wystarczy spojrzeć na tę kolekcję. Panowie zaprezentowali casualową klasykę. Eleganckie, proste spodnie w kolorze marengo i granatu od Jan Spekter. Koszule marki Adalbertus firmy Polanex  o wyrafinowanym kwiatowym wzorze stworzyły ciekawy look.

Udowadniając, że klasyka nigdy nie wychodzi z mody pokazała firma Impis pokazując kolekcję garniturów w stylu retro. Dominowały  kraty, szarości i grafity. Projektanci marki przygotowali kreatywnie męskie sylwetki, dbając o każdy szczegół. Widać to było po doborze tkanin. Dopełnieniem stały się ekskluzywne koszule łódzkiej firmy DeLuxe. Odpowiadając na propozycję Impis marka Marconi Fashion zaprezentowała swoją najnowszą kolekcję sukien wieczorowych w stylu wielkich musicali lat 40 tych ub wieku, tym samym składając hołd  wszystkim eleganckim kobietom i dając wskazówkę, że dbałość o detale i troska o komfort noszenia, nigdy nie wyjdzie z mody. Warunkiem tej elegancji jest dobór odpowiednich torebek. Z tym wyzwaniem zmierzyła się marka Fabiola stworzona przez Krystiana Grzeszczaka i to z sukcesem. Małe, czarne, brązowe i kremowe projekty nadal są jednym z najbardziej pożądanych modeli na rynku mody.

Ze względu na zbliżającą się ulewę nie zostały zaprezentowane suknie ślubne od Państwa  MałgorzatyAndrzeja Różańskich, przeznaczonych do licytacji dla Domu Dziecka w Górze. Nic jednak straconego, suknie można nie tylko oglądać na stronie DD, ale również je zakupić, a tym samym wesprzeć przekochane dzieci  w/w Domu. Przeprowadzona zbiórka pieniężna również zasili kasę Domu Dziecka w Górze k/Jarocina .Mamy nadzieję, że wrócimy w przyszłym roku z większą mocą i lepszym rezultatem.

Wydarzenie uświetnił  wernisaż malarki  Marceli Kubaczka

Małgorzata Kotwica

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.