HR Influencers High Potentials – HR to biznes
Przeczytasz w 3 minuty

HR Influencers High Potentials – HR to biznes

 

9 czerwca 2016 w Warszawie zainaugurowano drugą część think tanku HR Influencers – działalność społeczności HRI High Potentials. HR Influencers to platforma skupiająca docelowo 50 doświadczonych i wpływowych liderów HR w Polsce, którzy dzięki współpracy i wymianie doświadczeń wyznaczają nowe kierunki zarządzania w biznesie. HRI High Potentials to dedykowana część tej inicjatywy, która zgromadzi 100 menedżerów HR z największym potencjałem rozwojowym, aspirujących do roli Influencerów w branży i biznesie. 

HRI High Potentials, tak jak cały think tank HRI, jest projektem biznesowym, a nie HRowym. Jego celem jest budowanie sojuszu z kadrą menedżerską i odpowiadanie na realne potrzeby biznesowe. Inicjatywa kładzie nacisk na rozwijanie kompetencji HR u menedżerów i posiadanie praktyki biznesowej u profesjonalistów HR. Ukierunkowana jest na rozwój biznesu i popularyzację dobrych praktyk HR wśród liderów i menedżerów, by przygotować ich do wdrażania nowych metod zarządzania ludźmi, potencjałem, zaangażowaniem i zaufaniem w przedsiębiorstwach.

Inauguracja HRI High Potentials (HRI HiPo) miała charakter debaty redakcyjnej, prowadzonej przez redaktora naczelnego Business Insider Polska, Łukasza Grassa. Dyskutowano jak dziś budować innowacyjne kultury pracy i rozwijać ludzi w kierunku disruptive thinking. Analizowano, jak ma wyglądać środowisko pracy w przyszłości oraz jak HR ma przygotowywać menedżerów do zwinnego reagowania i myślenia w stylu agile.

Różnice w podejściu do pracy i budowaniu relacji, wynikające z różnych doświadczeń pracowników, dorastania i wchodzenia na rynek w różnych dekadach, dają o sobie znać z coraz większą siłą. Zdywersyfikowane, międzypokoleniowe zespoły zmagają się z brakiem zrozumienia dla odmiennych postaw i potrzeb. Przestają sprawdzać się stare zasady, utarte standardy i reguły biznesowej gry, których korzenie sięgają poprzedniego millenium. HRI High Potentials stawiają przed sobą ambitne zadanie zmiany narracji w biznesie, tak by bardziej przystawała do realiów rynku oraz zmieniających się potrzeb młodszych i starszych klientów wewnętrznych i zewnętrznych. Zamierzają patrzeć inaczej na sposób organizacji biznesu, na kompetencje potrzebne do konkurowania za 2-5 lat, projektować kierunki ewolucji funkcji HR. I nie dzielić świata na HR i biznes, bo HR to część biznesu odpowiedzialna za jego przyszły rozwój.

Potrzeba budowania kultury innowacji, formułowanie niestandardowych pytań biznesowych, projektowanie rozwiązań, które powinny zastąpić bezużyteczne schematy myślenia i działania menedżerów oraz tworzenie klimatu dla tzw. disruptive thinking, będą fundamentem działań HRI HiPo.

W gronie Założycielek HRI HiPo znaleźli się przedstawiciele takich firm jak Currency One, Google, home.pl, Techland i Sanofi. – Wierzę, że ta inicjatywa jest dziś w Polsce bardzo potrzebna. HR, jako branża, jest u nas wciąż młody. Wielu z nas, często na własnych błędach, uczy się nowych sposobów działania, zarządzania, wsparcia biznesu. A przecież uczyć warto się też na cudzych doświadczeniach. Dlatego HRI HiPo ma ambitny plan zawirusowania polskiej przestrzeni biznesowej, dobrą i wartościową myślą HRową. Wierzę, że tak postawiony cel, będzie nam służył za mocny i wartościowy azymut, motywujący do intensywnej pracy w think tanku – mówi Paulina Basta, jedna z założycielek HRI HiPo.

Do grona HRI High Potentials zapraszani są praktycy HR z całej Polski, firm małych i dużych, którzy z energią i pasją poszukują nowych pomysłów na rozwój swoich firm i pracowników. HRI HiPo to dzielący się wiedzą biznesową i HRowym doświadczeniem pasjonaci, zaangażowani społecznie profesjonaliści, widzący potrzebę budowania wartościowego środowiska pracy. Osoby gotowe znaleźć czas na networking, mentoring, wypracowanie wartościowego kontentu i dobrych praktyk dla biznesu i branży. HRI HiPo to opiniotwórcze grono specjalistów w szeroko rozumianych obszarach HR (HR BP, kadry, płace, EB, rozwój, szkolenia, komunikacja, CSR), które wspólnie wypracuje wskazówki, rekomendacje i inspiracje potrzebne do zmiany sposobu myślenia o zarządzaniu ludźmi w biznesie. Kim są pierwsi HRI HiPo oraz jak dołączyć do tego grona – po te informacje zapraszamy na stronę think tanku HR Influencers: http://hrinfluencers.pl/dolacz

HRI High Potentials została założona przez grono ambitnych i aktywnych profesjonalistek HR: Paulinę Basta (HR Manager, Techland), Natalię Dykiert (HR Manager, Currency One), Annę Jarzębską (Recruitment Manager, Sanofi), Annę Klimaszewską (HR Business Partner, Google), oraz Annę Miśko (HR Director, home.pl). Pomysłodawcą think tanku HRI jest Joanna Malinowska-Parzydło (Chief Visionary Officer, Personal Brand Institute). Organizatorem Personal Brand Institute Sp. z o.o.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Proszę wpisać nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.