Jantoń wprowadza Monte Santi - Fruttisecco - nowe wino dla kobiet
Przeczytasz w 2 minuty

Jantoń wprowadza Monte Santi – Fruttisecco – nowe wino dla kobiet

Nowe wino dla kobiet Fruttisecco marki Monte Santi wprowadziła w kwietniu br. na rynek firma Jantoń, jeden z liderów branży winiarskiej w Polsce. To odpowiedź spółki na rozwijającą się dynamicznie w Polsce kategorię win musujących i dopasowanie do preferencji Polek poszukujących win w słodszych smakach. Dostępne będą trzy warianty smakowe produktu: mango, arbuz i biała truskawka. Fruttiscecco będzie dystrybuowane zarówno w kanale tradycyjnym, jak i w kanale nowoczesnym oraz w punktach HoReCa. Sprzedaż wsparta zostanie kampanią marketingową 360°.

Firma Jantoń, jeden z największych na polskim rynku producentów i dystrybutorów alkoholi, wprowadza nowy produkt Fruttisecco, będący orzeźwiającą kompozycją wina z soku z winogron oraz soku owocowego uzupełnioną perlistymi bąbelkami, stworzoną, by bawić nutką smaku podczas wiosennych i letnich spotkań z przyjaciółmi.

Wprowadzenie na rynek Fruttisecco stanowi jeden z elementów realizacji strategii naszej firmy, koncentrującej się na rozbudowie portfolio produktowego. Fruttisecco to wiosenno-letni wariant wina Monte Santi, kierowany do Pań, preferujących wina musujące typu prosecco, a jednocześnie wolących słodsze smaki.Rozwój marki Monte Santi ma na celu wzmocnienie oferty firmy Jantoń dla kobiet – podkreśla Jakub Nowak, wiceprezes spółki Jantoń.

Fruttisecco_butelki_

Fruttisecco wyróżni na sklepowej półce szlachetny kształt butelkii niezwykle kobiecy design. W sklepach również pojawią się on-packi zawierające wszystkie trzy warianty smakowe. Fruttisecco dystrybuowane będzie w kanałach nowoczesnym i tradycyjnym, a także w HoReCa.

Sprzedaż Fruttisecco zostanie wzmocniona komunikacją 360°. Platformę komunikacji produktu będzie stanowić Republica Fruttisecco, zapraszająca konsumentów do wspólnej zabawy, konkursów i interakcji w świecie marki, zarówno w social mediach, jak i w aplikacji. W czerwcu do wspólnej zabawy z Fruttisecco zapraszać będą influencerki.

Obecność Fruttisecco w kanałach nowoczesnym i tradycyjnym wzmocnią materiały POS. W wybranych punktach HoReCa są planowane strefy bąbelkowe Republica Fruttisecco , a także produkt dostępny we wszystkich trzech wariantach w wersji z nalewaka.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.