JNT Group przedłuża umowę z Weroniką Książkiewicz, Ambasadorką Monte Santi ICE i wprowadza nowe warianty wina

JNT Group, jeden z liderów branży winiarskiej w Polsce, po sukcesie rynkowym w 2020 roku nowego produktu Monte Santi Ice, przedłuża umowę o współpracy z Weroniką Książkiewicz, Ambasadorką marki oraz z rozmachem wprowadza jego nowe warianty: Monte Santi ICE Blue, Monte Santi ICE Fragolino oraz Monte Santi ICE Moscato.

Premiera Monte Santi ICE odbyła się w roku 2020. Produkt odniósł sukces rynkowy, między innymi dzięki kampanii marketingowej, której ambasadorką została Weronika Książkiewicz.

W Warszawie właśnie podpisano umowę o przedłużeniu współpracy pomiędzy JNT Group, spółką będącą właścicielem marki Monte Santi oraz popularną aktorką.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Weroniką Książkiewicz, która jako ambasadorka idealnie oddaje naturę Monte Santi, czyli piękno i klasę połączone z nieokiełznaną energią, radością życia i nutą pozytywnego szaleństwa – mówi Jakub Nowak prezes zarządu JNT Group.

Kampania z udziałem pięknej aktorki obejmuje 3 nowe warianty produktu: Monte Santi ICE Blue, Monte Santi ICE Fragolino oraz Monte Santi ICE Moscato.

Cieszę się, że mogę kontynuować działania z JNT Group i marką Monte Santi. Praca z tak dynamicznym zespołem i nowoczesną firmą daje mi wiele radości i satysfakcji – podkreśla Weronika Książkiewicz. – Nowe propozycje na nadchodzący sezon zaś, nadają marce Monte Santi jeszcze więcej blasku i świeżości, a przede wszystkim wspaniale pasują do stylu życia współczesnej kobiety.

Pierwszy rok sprzedaży Monte Santi ICE, które wyróżniło się unikatowym opakowaniem i doskonałą jakością, okazał się dużym sukcesem.

Ogromne zainteresowanie konsumentek utwierdziło nas w przekonaniu, że markę tę warto rozwijać. Nowe warianty, nad którymi pracowaliśmy prawie 10 miesięcy, oferujemy w specjalnie zaprojektowanych butelkach. Przejścia kolorystyczne na nich nawiązują wizualnie do kostek lodu, z którymi wino to należy serwować. Jesteśmy z nich dumni i wierzymy, że konsumentki docenią nasz nowy koncept – podkreśla Jakub Nowak. – Planujemy w tym roku potroić sprzedaż produktów tej marki i zdobyć kolejne udziały rynkowe.

W największych sklepach nowe produkty Monte Santi ICE prezentowane będą na specjalnych, podświetlanych teatralizacjach. Zaplanowana kampania marketingowa z udziałem Weroniki Książkiewicz obejmie, m.in. sesje zdjęciowe i eventy, komunikację w punktach sprzedaży, influencer marketing oraz aktywności w social mediach.

 

Weronika Książkiewicz podbiła serca widzów rolami w wielu znanych produkcjach kinowych (między innymi w serii filmów „Planeta Singli” czy w ostatnim „Mayday”) i telewizyjnych hitach (np. „Na Noże”, „Lepsza połowa”), jak również niezapomnianymi kreacjami teatralnymi. Aktorka cały czas bierze udział w nowych projektach – obecnie na premierę czeka film „Szczęścia chodzą parami”, a także „Furioza”, w którym Weronika Książkiewicz zaprezentuje się w zupełnie nowym dla widzów wcieleniu.

 

JNT Group S.A. Sp.K. jest jednym z największych producentów, importerów i dystrybutorów branży winiarskiej w Polsce. Ta dynamicznie rozwijająca się, nowoczesna firma posiada szeroką i różnorodną ofertę produktową, która obejmuje m.in.: wina gronowe, wina musujące, wermuty, wina grzane, ekologiczne, deserowe, owocowe, cydry, napoje niskoalkoholowe, hard seltzery, hard lemonade oraz drinki RTD. Spółka dokonała licznych akwizycji: przejęła działalność operacyjną spółki Wino Makłowicz oraz podpisała umowę na wyłączność dystrybucji win do HoReCa z polską winnicą Miłosz czy realizuje projekt Wino Chefa z Michelem Moran Firma przejęła także spółkę Platinium Wines.  JNT Group S.A. Sp.K. to producent znanych marek takich jak: Monte Santi ,Grzaniec Galicyjski, , Wild Wine, New Land, Lazy Wheel, Angelo, Il Maestro, Casa Balmaceda, Zbójeckie Grzane czy Kadarka Prestige. Firma jest Członkiem Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.