Od 8 marca w szwedzkich multimarketach Jula można odebrać nowy, bezpłatny „Katalog wiosenny 2017”. Na 140 stronach znajduje się inspirująca oferta sezonowa Jula w zakresie planowania i urządzania ogrodu, dbania o auto oraz wypoczynku, wiele nowości w Zawsze Niskich Cenach. W katalogu można znaleźć również wiosenne porady ekspertów przydatne w domu i w plenerze. Katalog wyróżnia nowa szata graficzna, pełna nie tylko zdjęć produktów, ale także inspirujących aranżacji. Katalog dostępny jest aż do wyczerpania zapasów, a oferta Zawsze Niskich Cen obowiązuje do 17.05.2017.
Jula nakręca do działania wraz z wiosennym katalogiem, w którym każdy zainteresowany znajdzie szwedzkie inspiracje, a także porady i produkty, dzięki którym pielęgnacja ogrodu, dbanie o auto czy wędkowanie i jazda na rowerze staną się jeszcze przyjemniejsze.
Nowy „Katalog wiosenny 2017” jest odpowiedzią na potrzeby naszych polskich Klientów. Chcemy, aby w nadchodzącym sezonie katalog inspirował i nakręcał do aktywności kompleksową ofertą wiosenną, poradami ekspertów oraz nową szatą graficzną – mówi Tomasz Wienke, Country Manager Jula Polska. – Nasi klienci często przeglądają ofertę w internecie, zanim dokonają zakupu. Z tego względu przygotowaliśmy również aplikację mobilną, pozwalającą na przejrzenie pełnego asortymentu sklepów Jula przed wizytą w multimarkecie.
Unikalny miks produktów Jula do aktywności w domu i w ogrodzie, a w nim szeroka oferta nowości w Zawsze Niskich Cenach sprawi, że każdy zainteresowany wybierze coś dla siebie. Od zestawu narzędzi do pielęgnacji ogródka, poprzez funkcjonalne meble ogrodowe, rowery i akcesoria, produkty do pielęgnacji samochodu i motocykla, narzędzia, aż po zestaw do wędkowania muchowego wraz z przynętami na pstrąga tęczowego. Również szata graficzna „Katalogu wiosennego 2017” ma stanowić inspirację do działania.
Najnowszy, odświeżony, wiosenny katalog Jula można odebrać we wszystkich 12 multimarketach w Polsce od 8 marca 2017.
Więcej informacji o produktach Jula na www.jula.pl
O firmie:
Jula to sieć multimarketów oferująca swoim Klientom unikalny zestaw ponad 14 000 wyselekcjonowanych artykułów do aktywnego spędzania czasu w domu, w ogrodzie oraz w plenerze, a także ułatwiających codzienne czynności. Asortyment sklepów oparty jest w większości o marki własne, które cechuje wysoka – taka, jak w Szwecji – jakość. W Polsce firma posiada 12 multimarketów zlokalizowanych w 11 dużych miastach i zatrudnia ponad 350 osób. Jula to szwedzka firma rodzinna z siedzibą w Skara, założona w 1979 roku przez Larsa-Gӧrana Blanka oraz Karla-Johana Blanka. Pierwszy multimarket w naszym kraju spółka otworzyła w 2011 roku. Jula implementuje na polskim rynku szwedzkie wartości biznesowe: rzetelność, dobór i jakość produktów oraz wysoką jakość obsługi klienta, za którą w Polskim Programie Jakość Obsługi w latach 2014, 2015, 2016 i 2017 otrzymywała tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi”.